wtorek, 17 maja 2011

Kwiaty z krepiny i drucików

 
z krepiny wyciąć trzy ok 20 cm paski,
o szerokościach : 3 cm, 4 cm, 5 cm
warto użyć  różnych kolorów,
ułożyć jeden na drugim
(najszerszy pod spód)
 
złożyć je w harmonijkę
 (pomarszczyć) na środku
zawinąć drucikiem
(np. kreatywnym)
 
rozłożyć bibułę na boki,
 uformować kwiat,
wewnętrzną bibułę delikatnie
 oddzielać od zewnęcznej
i "podciągać do góry"
 
jeśli używamy zwykłego drucika,
owinąć go zieloną krepiną,
(trzyma się nawet bez użycia kleju)
uformować i doczepić listki 

7 komentarzy:

  1. Oj Kochana! Zawstydzasz mnie normalnie.. Jesteś tak kreatywna.. że Ci się chce!!! Ja jestem do niczego ostatnio... buziaki wielkie!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt, ostatnio mi się jakoś tak chce :) Żałuję, że doba jest tak krótka! Ale jak Tomek przychodzi do mnie i pyta co dziś zrobimy z papieru? co powycinamy? chcę malować! To wtedy aż się chce bardziej! Zresztą to takie moje przedłużenie dzieciństwa. Pozdrawiamy mocno! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cały blog bardzo mi się podoba, chciałabym zaprezentować go u siebie. czy mogę wykorzystać zdjęcia? Wyglądałoby to tak: http://lucyferkiem.blogspot.com/b/post-preview?token=Wv99AzABAAA.D4_6SoUYggrHbkIHUvG_Vw.H5YCIR1dHsHQKyWINxp-Fw&postId=26168788856905725&type=POST
    Na Tominowo nie ma informacji o (nie)wykorzystywaniu zdjęć ale wolę zapytać.
    Pozdrawiam serdecznie i proszę o kontakt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło mi, że się podoba, cieszę się też, że pytasz. Informacja o prawach autorskich jest na samym dole (czyli jej nie widać:)zmienię) Możesz zaprezentować zdjęcia jeśli tylko podpiszesz lub podlinkujesz źródło (autora, blog.
    Pozdrawiam i zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosiu, jestem pełna podziwu :) super, że tak kreatywnie spędzacie czas! Ja się ostatnio opuściłam, ale muszę się wziąć w garść. Pozdrawiam i wszystkiego dobrego na dzień Kobiet!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja powoli wracam do "życia", też ostatnio miałam spadek formy i "bezsilność ogólną"! :) :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...