czwartek, 17 stycznia 2013

Strucla z twarogiem

Pyyyycha!
polecam
u nas to juz wspomnienie!

Oczywicie kolejny raz trochę wypiek- przypiekłam :) na rumiano, ale tak to jest jak się robi 7 rzeczy na raz... na sekunde odeszłam od piekarnika...i
 Pierwszy raz robiłam rozczyn ze świeżych drożdży i bardzo mi się spodobało :) jak drożdże się rozpuszczają i jak rosną:) do tego stopnia miałam frajdę, że robiłam to 3 razy- 3 dni pod rząd :)- powód?- rozczyn był gotowy- Stas się obudził, musiałam się nim zając, rozczyn się zestarzał itd... aż trzeciego dnia daliśmy radę :)

Tomek nie podzielał mojego  drożdżowego zainteresowania, dla niego zapach zbyt intensywny...
ale strucle wcinał az miło
rozczyn nr 3 :)


przepis TU

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. ciepła pachniała nieziemsko i była naprawde przepyszna!

      Usuń
    2. Narobiłaś apetytu ;)
      Trzeba będzie zrobić ;)
      Pozdrówki

      Usuń
  2. Małgosiu ale masz ,,powera". Pamiętam ten stan, kiedy jeszcze hormony buzują, nakręcona biegasz, karmisz, sprzątasz, przewijasz, kolorujesz, prasujesz..... i pieczesz ciasto;-)))
    Pozdrowionka ciepłe dla Was ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, mam i bardzo się cieszę, że mam tak, a nie odwrotnie :)
      pozdrawiam rownież :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Superb post but I ωаѕ wonԁering іf уou сould wrіte а lіtte more οn this ѕubjеct?

    I'd be very thankful if you could elaborate a little bit more. Many thanks!

    Feel free to surf to my homepage - maintain a fireplace grate

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...