sobota, 13 czerwca 2015

Superbohaterowie (Marvel) Tatuaże i Przygody od Zielonej Sowy

Przychodzi taki wiek, że chyba każdy  chłopak uwielbia, podziwia, ma "hopla" na tle jakiegoś superbohatera.

Spiderman, Kapitan Planeta, Kapitan Ameryka, Supermen, Batman, Lego Ninjago, Rebelianci  ...itd...

 Wczoraj z racji  przymusowej zmiany planów (lunęło jak z cebra:)  wytoczyliśmy wszelakie książeczki i tak chłopcy porządzili ze Spidermanem i Kapitanem Ameryka..

Tomek (co w nim uwielbiam) zatopił się w lekturze.
Jestem szczęśliwa, jak widzę, że sięga sam po książki, że czyta, że pochłania, że śmieje się głos, że opowiada, że chce książki!!!

 fanów Superbohaterów zainteresuje zapewne seria:

Przygody superbohaterów. Marvel

Kapitan Ameryka - Armia przyszłości.

Spider-Man , Atak bohaterów.



Data wydania: 2015
Oprawa: Miękka
Liczba stron: 147
Wiek czytelnika: 6-8 lat 



 Książka świetnie nadaje się dla dzieci (myślę, że głównie dla chłopców) rozpoczynających swoją przygodę z samodzielnym czytaniem:
  • ma  dużą czcionkę, 
  • atrakcyjną szatę graficzną (ilustracje, część komiksowa, wyróżniona czcionka), 
  • mnóstwo akcji,
  • no i ci bohaterowie!
Tomek się wciągnął...








A ja przyznaję bez bicia, że bardzo się cieszę, ze czyta już samodzielnie, bo nie dałabym rady - kompletnie nie moja tematyka!
 Nie jestem w stanie powiedzieć wam nic, na temat treści :)









 ............................................

A radość jest większa  gdy można coś rozwiązać a na dodatek są tatuaże :).


To w kolejnej pozycji od  wyd. Zielona Sowa

Kiedyś pisałam o książeczkach z tej serii TU więc nie będę się powtarzać.





Chcę tego!



 Stasiu po zrobieniu tatuażów:

S: Mamusiu zdejmij mi je!
M: No jak to?
.... i nie było dyskusji :) ściągaliśmy

na co Tomek-z wyrzutem- Zmarnowałeś!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...