środa, 23 listopada 2011

Biblioteka -wizyta 3

Sprawy nabrały tempa, Tomek zmusza do czytania od momentu porannego otwarcia oczu!
Po kilka książeczek na raz!
kilkakrotnie jedną!
i ciągnie do biblioteki! (bo może ktoś oddał Tupcia Chrupcia "Pożegnanie z pieluszką")
część książeczek przedłuża
pani widząc sytuację pozwala nam wypożyczyć więcej niż  standardowe 12 :)
Tomek gdy ma już co trzeba, od razu chce iść do domu! Oczywiście czytać
Przed snem koniecznie książeczki- co najmniej dwie!

oto nasze ostatnie biblioteczne zdobycze:

Seria o JULCE (ulubiona)

o WC

o spaniu

o szczepieniu


Kajtuś

Marcin (tez seria)

Brzechwa

psotne kotki

Jarmark świąteczny

Seria dzień w..
moje ZOO














a tak Tomek czytał jak miał 4 miesiące
:)

skupienie

radość!

3 komentarze:

  1. U nas podobnie: ja jeszcze nie zdążę otworzyć oczu a syn już woła żeby włączyć światło i czytać! :)

    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiecej niż 12??? Ja chce do waszej biblioteki :P:P
    U nas tylko 3 jednorazowo można :(((

    OdpowiedzUsuń
  3. :P MARTA W DOROSŁEJ TEZ MOZNA MAŁO A W TEJ DLA DZIECI MOŻNA TYLE!!!! bo to przeciez zwykle krótkie, małe książeczki :) no miałabys u nas raj!
    ale ja Ci powiem, ze przez to boję się , że szybko przeczytamy co nas interesuje i bedzie bieda :(

    Kasia ja to się z rana aż czasem złoszczę, bo oczy sklejone, głowa jeszcze sni a Tomek chce czytać, co mnie strasznie wzrusza i cieszy jednoczesnie a nie mam ochoty tak z rana, a poza tym zwykle sie spieszymy do przedszkola!!!!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...