czwartek, 28 czerwca 2012

Makaron z jagodami

U nas czarna borówka zawsze była jagodą,
zawsze uwielbiałam je zbierać i jeść, o nich śpiewać :)
ta miłość nie wygasła..
próbuję (na razie bezskutecznie) zarazić nią pozostałych członków mojej rodziny...

Makaron (pełnoziarnisty) z jagodami, jogurtem naturalnym i miodem

Wersja na PIKNIK
do pojemnika: makaron (np. świderki) użyłam pełnoziarnistego, jogurt naturalny, posypane prażonymi płatkami migdałów
obok: borówka amerykańska (lub polska) truskawki pokrojone w talarki,
opcjonalnie miód/cukier
miszamy przed jedzeniem


PYSZNE!!! i zdrowe!!!  polecam

4 komentarze:

  1. Lubimy takie rzeczy... zdrowe i pyszne, a o makaronie na wynos nie pomyślałam
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Już mi ślinka cieknie... My ostatnio robiliśmy placek z jagodami...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...