wtorek, 5 czerwca 2012

Pudełko eksplodujące - ciekawe opakowanie na pieniądze w prezencie

po podniesienu wieczka
ścianki boczne pudełka opadają,
ku zaskoczeniu obdarowanego
Jeszcze raz zaznaczam, że nie jest to mój pomysł i nie mam pojęcia czyj :( niestety -bo chętnie bym podlinkowała pierwotne źródło bo autor pomysłu/patentu -zasługuje na brawa.
Wzorując się na pomysłach z internetu wykonałam swój egzemplarz.
Na prośbę - napiszę krótko jak to zrobiłam.
po otwarciu- wygląda to tak
a do środka wazrto włożyć również
np. mini kartkę z życzeniami



Takie pudełka można kupić przez internet np. TU, tu, tu lub tu  lub zamówić
ale można zrobić samodzielnie od podstaw i mieć wielką satysfakcję



bazę pod pudełko można kupić w np. skrapińcu (ok 8.30 zł)


ale równie dobrze można wyciąć wg wzoru

TU znajdziecie rewelacyjny kurs  obrazkowy jak zrobić bazę pod pudełko z dwóch arkuszy papieru wizytówkowego (lub tektury)

  • do ozdoby używałam różnych kolorowych papierów w większości sztywnych- (kupuję okładki do bindowania, papier wizytówkowy, użyłam też kawałków kartek świątecznych i torebek ozdobnych)
  • do wycinania używam nożyka do cięcia tapet i deski jako podkładki
  • do klejenia używam kleju MAGIC, jest mocny, po wyschnięci nie widać go
zewnętrzne boki i wieko ozdobiłam naklejając jeden na drugi coraz mniejszy prostokąt/ kwadrat różnych odcieni/kolorów

na wewnętrznych ściankach robimy "kieszonki"
kawałek tektury odpowiednio podginamy i przyklejamy - ja ozdobiłam je też tasiemką

napisy wydrukowałam
ozdobna trzcionką

..


dokleiłam małe koraliki-
jako koła

...












Całość można związać wstążką
wieko i boki można bogato ozdobić-wedle uznania
np. spersonalizować, napisać dla kogo, z jakiej okazji itd...

Całość można też zapakować w celofan i związać tasiemką, aby pudełko "nie-eksplodowało" za wcześnie

Ot, tyle co potrafię na ten temat napisać, jeśli to coś komuś pomoże - to świetnie..
Uważam, że pomysł jest godny polecania!!

4 komentarze:

  1. Dziekuje, jestes wielka :)

    Kamila S.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu, to pudełeczko jest przepiękne. Nikt nie chce uwierzyć, że jest własnoręcznie robione. Bardzo dziękujemy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, właśnie o to mi chodziło, żeby Wam się podobało :)

      Usuń
  3. o widzę, ze mój pomysł na pudełka z kieszonkami sie spodobał

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...