czwartek, 11 sierpnia 2011

Wakacje nad Bałtykiem - Kołobrzeg

ostatni wieczór na plaży..
Tomek jaka jest woda w morzu?- "Zimna i słona",  ale....

 jak widać
nie przeszkadzało to wcale
Fale to jest to!
    
wielka "piaskownica",
baby i zakopany Tomek
wylegiwanie

samochód musiał być
Było rewelacyjnie,
o Kołobrzegu więcej napiszę niedługo
(jak tylko wszystko ogarnę)
TAK ZWIEDZALIŚMY

Bajkopisanie "się konwertuje" (mam z tym trochę kłopotów technicznych, ale zapowiadam niedługą premierę..

Odpowiem też na wyróżnienia :), jak tylko wyjdę "na prostą "
pranie, walizki -ciągle mnie otaczają... a mam jeszcze inne, nie cierpiące zwłoki, sprawy

6 komentarzy:

  1. ALE MAŁO ZDJĘĆ :( :P
    LICZYŁAM CHOCIAŻ NA POŁOWĘ ;P;P;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie, cudownie po trzykroć cudownie się na was patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia i piękne wspomnienia ;-)
    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  4. Więcej, więcej zdjęć...!!!
    Mnie tydzień zajęło rozpakowywanie walizek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Grażka- pocieszyłaś mnie, myślałam, ze coś ze mną nie tak! nie ogarniam sprawy! ale jak jest nas więcej to znaczy, że wszystko ok :) pranie na szczęście wyschło (chyba ze 4 pralki!) ciągle doglądane na balkonie czy oby nie pada...
    no ale do składania jego mnie nie ciągnie! mam przecież ważniejsze sprawy... blogowanie :)
    Zdjęcia jeszcze będą :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie to właśnie przede wszystkim nad Bałtykiem można w fajny sposób spędzić czas jak i całe wakacje. Muszę przyznać, że w głównej mierze ja zazwyczaj wybieram ośrodek https://lazurowybrzeg.pl/ w którym wiem, że zawsze bardzo dobrze wypocznę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...