niedziela, 9 października 2011

Szarlotka

Jesienią koniecznie musi gościć u nas domowa szarlotka.. na kruchym cieście, delikatny mus z jabłek z dużą ilością cynamonu, na wierzchu opruszona cukrem pudrem...

Jeszcze ciepłej nie potrafię się oprzeć i nie ważne, że się wtedy rozpada.. jest najlepsza
Uwielbiam jak jesienią pachnie cynamonem i jabłkami w kuchni.

a to sprawdzony, najlepszy, nasz najulubieńszy przepis:  (taką samą pamiętam z dzieciństwa)
z mojewypieki

zmieniłam tylko proporcje , robiłam z 1/2 porcji na malutką blaszkę, a dałam dość duzo jabłek (szare renety)

i co najważniejsze Tomek też się nią zajada!
polecam

6 komentarzy:

  1. Ależ bym się wprosiła na kawałeczek :) mmmmm :)
    jak fajnie że Tomek też je, Maja nie tknie ciasta z owocami :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Tomek nie tknie żadnego oprócz tego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany ciepła szarlotka...........ale się rozmarzyłam! Ja też bym się wprosiła...

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę a u mnie dzisiaj tylko zimna kawa :/ echhh

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj dobra była, jakiś kawałek się jeszcze uchował! ale nie ma to jak cieplutka, prosto z piekarnika :)
    Mamoeli ja nie pamiętam kiedy piłam ciepłą kawę, zawsze robię i zapominam i pije zimną :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...