piątek, 14 października 2011

Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Edukacji Narodowej

Tomek w przedszkolu był do tej pory 3 razy :) - no cóż, te wirusy!!
ale ciągle zachwycony, pędzi tak, że nawet mamusi buziaka nie da :( i już jest na sali, tyle go widzę
Już mi zwrócił uwagę: mama co ty mnie tak szybko odbierasz! Pani dzieci położyła a mnie nie! Jutro mnie odbierz po leżakowaniu, ale nie tak od razu, bo jeszcze będę z panią pracował.!

Ma dwie panie wychowawczynie, które dziś obdaruje
laurką i bukiecikiem




Bukieciki malutkie, do chłopięcej rączki
zrobione z 3 maleńkich różyczek

Laurki obklejał Tomek - wydziurkowanymi kwiatuszkami

środek ozdobił Tomek- narysował panią
i paluszkiem i akwarelą odcisnął kwiatki

ps. Nie napisałam wcześniej, ze trzeci bukiecik i laurkę, ale inną ( pieczątkami z ziemniaka) dostała pani, która pomaga dzieciom przy obiedzie, nakłada dokładki i (słowa Tomka) jest taaaaka miła!
:)
Panie się ucieszyły :)

8 komentarzy:

  1. Jesteście fenomenalni! Mai nie idzie dziś wciąż do przedszkola :(

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja zapomniałam :( Ale wstyd...Emma już w przedszkolu...trzeba coś wykombinowć..

    OdpowiedzUsuń
  3. A my składamy wszystkim nauczycielom i wychowawcom wiele cierpliwości i zdrowia .
    Tobie Gosiu przede wszystkim , wszystkiego co naj , naj jesteś wyjątkowym pedagogiem ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam was! Gosiu nie trać pasji, tego ci w tym dniu życzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za życzenia!
    uważam, że trzeba dzieci uczyć szacunku do wychowawców, pedagogów, tak samo jak do rodziców, dziadków, starszych... i myślę, że to fajny dzień w którym można nauczycielowi podziękować..
    wielu z nich pracuje naprawdę z pasją i poświęceniem, a to naprawdę ciężka praca! (ps. kto widział pełną salę rozkrzycznych przedszkolaków? ja jak zobaczyłam to się przeraziłam! nie wiem czy miałabym tyle cierpliwości, żeby to ogarnąć! )

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prezenciki. Panie będą wzruszone.... I miło czytać, że Tomuś tak chętnie biega do przedszkola :0

    OdpowiedzUsuń
  7. Uważam, że Panie Tomka są prawdziwymi szczęściarami. Pamięć i szacunek to fantastyczny prezent w Dniu Edukacji Narodowej, a okraszony tak pięknym rękodziełem wywoła na pewno niejedna piękny uśmiech

    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja na koniec składam wszystkiego najlepszego wszystkim blogujacym nauczycielom :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...