czwartek, 15 września 2011

Z teczki trzylatka -Lato

Te teczki uwielbiam (zakup biedronkowy)
Dla Tomka, to zabawa w przedszkole- mama jest panią nauczycielką i mówi co Tomek ma robić
tu kilka przykładów z zeszytu LATO
(sa instrukcje, różnorodne i  napisane jest co rozwija dane zadanie! rewelacja na pochmurne, nudne dni, gdy brak pomysów lub czasu na  realizację większych projektów - czyli takie "koło ratunkowe" ale polecam też na codzień!)

  • np. kredkami świecowymi dziecko  koloruje słonko, fale -po kropkach, później farbką całość rysunku
Tomke odbił też kciuki,
które mama zamieniła
na rybki (pomysł Tomka)
  • określa kogo jest więcej dzieci czy parasoli, koloruje parasole na odpowienie kolory (Tomek w  akcie buntu i aby zaznaczyć indywidualizm i odrębność artystyczną posunął się dalej w kolorowaniu- :"Bo Tomek tak chce!")
  • maluje palcami kapelusz, nakleja biedronki i "włosy" pani lato 
  • dopasowuje cień, liczy dzieci
  • wykleja ogórki, liczy duże i małe ogórki, pokazuje jak zakręciłby słoik (taki wyobrażony)
to Tomka znudziło!
Ps.Tomek sam odkręca słoiki!! np. koncentrat, gdy jest za mocno zakręcony, puka wieczkiem w stół i potem nie ma mocnych! tak samo soki..
Mi :"szczęka opadła"  choć metoda stukania moja, to w wykonaniu niespełna 3 -latka- wrażenia kosmiczne

5 komentarzy:

  1. Też jestem pod kosmicznym wrażeniem :). Fajnie, że pozwalasz mu na zaznaczanie indywidualizmu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamy identyczną teczkę ( też z biedronki :D ) kupiliśmy wtedy tez na zapas 4-latka ;)
    Pięknie Tomek rozwiązuje zadania.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie kupiłam tej na 4 latka i żałuję (kupiłam na 2 i 3 tez na wyrost !) bardzo je lubię! i fajnie, że te kartki są wyrywane

    OdpowiedzUsuń
  4. My też mamy ten zestaw książeczek! Są świetne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...