sobota, 30 sierpnia 2014

Zupa czekoladowa

na zakończenie wakacji zrobiłam dla Tomka zupę czekoladową :)


Podałabym wam przepis, ale nie mogę.
Bo to tajny przepis jest i nie może się dostać w niepowołane ręce- np. dziecięce


Bo to zupa magiczna i wyjątkowa, nie na co dzień, tylko taka świąteczna ..:) (mrugam okiem)
Bo Tominowo czyta też Tomek, a on nie może poznać przepisu, ...bo chciałby tę zupę codziennie (mrugam okiem)

 coś mi do oka wpadło i będę trochę mrugać :)

Zupę przygotowuje się potajemnie, by dziecko nie widziało.
Bo to baaardzo tajne wszystko inaczej się nie uda!



Przy okazji można zrobić zupę dla reszty rodziny  (mrugam okiem) - z użyciem dyni,  marchewki i ziemniaka- rozgotować
zmiksować blenderem, mamy wtedy aksamitną  bazę



na czekoladową potrzeba czekolady, kakao, troszkę mleka...
i osobno ugotowany ryż



nie pomylcie garnków i nie posólcie czekoladowej!






do zupy dla reszty rodziny dodać por, seler, pietruszkę, doprawić solą, czosnkiem itp. dodać odrobinę masła
podawać z grzankami natartymi czosnkiem




magiczna czekoladowa smakowała.....

Ps. Więcej instrukcji mogę podać mailowo, w komentarzu nie udzielam :) 
Bo to tajny przepis przecież

19 komentarzy:

  1. Dobre ...... dziś na dyniową mam chęć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas po dyniowej a jeszcze 3/4 dyni zerka na nas :)

      Usuń
  2. Chetnie spróbuje tej czekoladowej dyniowej jeszcze w tym sezonie nie jadlam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet kucharz na garnku wyglada na zadowolonego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taki mini garnuszek jest .. kucharz na nim na pewno szczęśliwy :)

      Usuń
  4. tą czekoladową sama bym zjadła :)
    jak można prosić ten tajny przepis to poproszę ja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agata podaj maila lub coś to Ci wyjaśnię i włożę przepis :)

      Usuń
    2. adziolandia@gmail.com pszę bardzo i dziękuję :)

      Usuń
  5. Mniam, mniam! obie pyszne:) (mrugam okiem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. o ja! moje dziecię by czekoladową by się zajadało :D a ja dyniową

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie starszy czekoladową a młodszy dyniową -mocno czosnkową :)

      Usuń
  7. pięknie to napisałaś, fotki super, szkoda ze dopiero teraz znalazłam Cię.poporosze o instrukcje dla mojego królewicza Filka,pozdraiwm dorota
    doro-tak@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakręciłaś, kobieto.
    Zgłupłam - jak czasem mówi moja córka. Tym razem ja mówię.
    No to podeślij mailem łopatę ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...