środa, 15 lutego 2017

Sernik czekoladowy- bez pieczenia

Ani nie dietetyczne, ani nie zdrowe...
:) dobre
Sernik na zimno z Kwestii smaku. . 
http://www.kwestiasmaku.com/przepis/sernik-czekoladowy-bez-pieczenia

(Ser twarogowy z wiaderka z roztopioną czekoladą na ciasteczkowym spodzie, na wierzchu bita śmietana)

Ja się spodziewałam czegoś innego co prawda, choć jest dobry. 
Czuć lekko kwaśny smak twarogu  i mocno jest czekoladowy (użyłam gorzkich czekolad)- w zasadzie to dobre połączenie, nie jest przez to mdły. 
Jest aksamitnie rozpływający. Sycący. 
Dlatego ta bita śmietana i owoce mi spasowały.
Ale się umordowałam przy robieniu, bo mi się "ścinała" czekolada podczas łączenia z serem - i musiałam podgrzewać całość. Mimo wszystko udało się.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...