piątek, 21 stycznia 2011

Sportowa ....kupa

Co to jest "sportowa kupa"????

oj mocno się zdziwiłam jak usłyszałam z ust mego dziecka

T: Sportową kupę powiedzieli!!!!!

i wielki śmiech Tomka, radość i ekscytacja! widać było jak się dziwi, jak to! co oni mówią! (w telewizji) jaka sportowa kupa!? ale śmiechu miał co nie miara
a ja się uśmiałam z nim

a oto rozwiązanie zagadki

sportowa kupa:


sportowy hyundai coupe

:)
swoją drogą (z tej samej beczki) to jako dziecko też zawsze się dziwiłam jak można było nazwać markę -firmy produkujacej żarówki  OSRAM

dziś doczytałam (Nazwę utworzono z połączenia dwóch wyrazów "OSm" i "wolfRAM", nazw pierwiastków chemicznych.  a firma jest ponadto niemiecka)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...