wtorek, 24 kwietnia 2012

Poczta

Zestaw pocztowy (dodatek do  magazynu Świnka Peeppa) stała sie świetnym pretekstem do zabawy w pocztę właśnie.
Zwykłe naklejanie znaczka, adresowanie koperty, wypisywanie listu, składanie go i wkładanie do koperty a potem zaklejanie koperty, pieczątka i wysłanie!! Tyle niby prostych -dla dorosłego -czynności, a dla dziecka  pewne wyzwanie manualne. Pozwala też przypomnieć /poznać -zasady wysyłania listu
 i funkcjonowania poczty.

w zestawie było niewiele znaczków i jedna koperta toteż:
zwykłe koperty pocięłam na pół i skleiłam rozcięty bok-
żeby było więcej :)
wycięłam też znaczki i je pokolorowaliśmy

Tomkowe listy do rodziców

3 komentarze:

  1. @Wczoraj zastanawiałam się, czy kupić Elce magazyn, bo mi się dziecko w Peppie zakochało. Nie kupiłam, cena trochę mnie wystraszyła, a Elka chyba niewiele by z niego chyba miała ... ma Elka jeszcze czas :). Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  2. tak sam dodatek nie jest tego wart, drogie te gazetki są niestety, ale dla starszego dziecka to w samym magazynie jest trochę do poczytania i rozwiązywania zadań, więc tę gazetke akurat lubię kupić (zwłaszcza, ze Tomek też lub te świnki!)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...