poniedziałek, 14 października 2013

Wszystkiego najlepszego- z okazji Dnia Edukacji Narodowej


Pamiętaliśmy :)
 (nadal kochamy się w mandalach! )
 Tomek w przedszkolu nie był dziś (bo jutro chłopcy mają szczepienie, to nie ryzykowałam :P), ale poszliśmy w odwiedziny z życzeniami :)

Tomek każda kolorował i wyklejał,
ja wycięłam i zlepiłam w całość
 Dla Pani Magdy
Dla Pani Halinki

Dla Pani Małgosi

a ta do kogoś poleciała,
nie z tej okazji :)
z pozdrowieniami







































a takie kartki z mandalą już u nas były TU

8 komentarzy:

  1. Robienie mandali to świetny sposób na relaks. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, relaks Mamy, gdy dziecko zajęte mrówczą pracą:) Bardzo pracowite dziecko, jak widać po kartkach.

      Usuń
  2. oj, piękne te Wasze mandale. Muszę chyba odgruzować komputer ;) i poszukać naszych starych, jeszcze z czasów, gdy interesowałam się Domanem i Shachidą

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne te kartki, Adasia szkoła dziś wolne miała

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...