niedziela, 1 marca 2015

Pizza Calzone


mmm....polecam

według przepisu z bloga Doroty (Moje Wypieki)


to ogromny , obiadowy talerz!



Tomek mnie standardowo zagadał i dodałam do ciasta mleko zimne, zamiast ciepłego,
zapomniałam o drożdżach, ale w ostatniej chwili mi się przypomniało (ciasto robiłam w maszynie do chleba- mój ukochany zakup po mikserze)

Staś dostał wysokiej gorączki i w pośpiechu kleiłam te pierogi.. gdy już mi się udało uporać z dwoma (są ogromne) -ocknęłam się, że  nie dałam do środka sera!!! musiałam je rozrywać, dopychać ser i sklejać! koszmar :) ale wyszły, także polecam przepis - bo nie dość, że pyszne, to jeszcze jakieś takie nie do zepsucia.
A zamiast czwartego pieroga zrobiłam pizzę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...