wtorek, 16 czerwca 2015

Tarta z truskawkami, rabarbarem i bezą. Owsianka owocowa.


najpierw wyrobiłam ciasto na tartę - według sprawdzonego przepisu
wychłodziłam, wyłożyłam na blachę do tarty
 upiekłam  (przykryte papierem i obciążone, a potem chwilę bez obciążenia)

rabarbar podduszony z cukrem i odrobiną wody, a potem z kawałkami truskawek (dodane później by się nie rozpadły ) na koniec dodałam trochę mąki ziemniaczanej
po wystudzeniu wylałam to na podpieczoną tartę
na wierzch wyłożyłam ubite na bezę białko (3-4) z cukrem (+odrobinę cytryny i mąki ziemniaczanej)
upiekłam (głównie już tylko susząc bezę)






 Same te truskawki z rabarbarem były  tak pyszne, że nie umiałam się powstrzymać  przed podjadaniem :)
 świetne do ryżu na mleku, do makaronu... i same :)



.................................................................................................................................................

 OWSIANKA z owocami

jabłka w kawałkach, rodzynki - w odrobinie wody podgotowałam
osobno miałam ugotowane płatki owsiane na wodzie (na gęsto)
połączyłam
 dodałam miód, 
wkroiłam kawałek banana i mnóstwo truskawek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...