środa, 12 sierpnia 2015

Ramka dla ludzików lego.

Od dawna ten pomysł  czekał u mnie na wykonanie. 
Jest świetny!  Prosty, estetyczny, pomaga zachować porządek , ludziki się nie gubią  no i pięknie je można wyeksponować.  Dla fana lego jak znalazł.
A widziałam to gdzieś w internecie. 

Tomek ma sporo ludzików, teraz musimy je odnaleźć  i skompletować. 

Pomysł na ramkę  przypomniała mi MAMA W DOMU 
Klocki przykleiłam klejem na ciepło.

Na dole klocki są w innym kierunku- dla lego friends - które nie mają dziurek z tyłu nóg  ;)


http://www.mamawdomu.pl/2015/07/klocki-lego.html

4 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe rozwiązanie. Szkoda, że moi rodzice go nie stosowali :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Super - a w łaśnie chciałam spytać o to, że mój ma te figurki i nie maja z tyłu dziurek - wszystko jasne :). Chyba coś takiego mu sprezentuje !

    OdpowiedzUsuń
  3. No muszę przyznać ze pomysł świetny. Niby prosty ale nie wpadłbym na to :) O Lego trzeba dbać! Ja jeszcze mam klocki z dzieciństwa, niektóre podejrzewam mogą mieć ok 20 lat :) Który ludzik to ulubiony? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...