piątek, 16 października 2015

Europejski Dzień Przywracania Czynności Serca

A to plakat wykonany przez Tomka, z niewielką pomocą mamy

(ołówkiem napisałam tekst "Europ...., Ja tam.... i datę) Tomek poprawiał a pozostałe teksty pisał sam

sam też narysował, na dużym brystolu
najpierw ja mu na małej kartce naszkicowałam jak można narysować postaci -podczas reanimacji, a potem pozowałam by łatwiej mu było zobaczyć i zrozumieć jak to narysować.

pomogłam też rozmazywać kredki- bo taki fajowy efekt uzyskaliśmy dzięki użyciu kredek z Ikea- takich ołówkowych,  które się potem pędzlem i  wodą rozmazuje i dają efekt jakby malowane było farbami! uwielbiam te kredki

Musiałam pomóc, bo zbyt duża ilość wody dziurawiła nasz brystol, który okazał się kiepskiej jakości.



Tomek jest z siebie baaardzo dumny.
Nie ukrywam, że ja też jestem z niego dumna! I bardzo mi się ten plakat podoba, a temat był wyjątkowo trudny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...