wtorek, 10 stycznia 2012

Tomek filozof

Tomek "mądruje" się już w inny sposób, czasem  rozbawia do łez, czasem zadziwia
dawno nie było u nas Tomkowych opowieści, zapraszam zatem na kilka:


T: Fajnie tak, kładzie się spać, zamyka oczy i ....otwiera i już jest jasno, i znowu można robić różne ciekawe rzeczy!
M: To prawda, fajnie.
T: Fajnie to wymyślili :)
... tylko potrzebne jest łóżko!

........................

T: Potrzebuję dwurazówki!
M: ?
T: To jednorazówka, tylko, że ja ją używam dwa razy!
......................

małe ludziki to CZŁOWIEKI
...................


Mamusiu a dlaczego..a skąd ktoś? a gdzie?...
czasami nie da się odpowiedzieć na Tomka pytania.
np. dlaczego to się nazywa PARASOL,

raz odpowiedziałam mu:
M: Synku mamusia nie wie wszystkiego, nie umiem Ci na to odpowiedzieć,
T: Dlaczego?
M: Skąd ja niby mam to wszystko wiedzieć?
spokojnie mi odparł:
T: Z WIEDZOWNI

Zatem wybieram się tam w niedługim czasie zasięgnąć języka w kilku palących mnie kwestiach?
Zapytać o coś dla Was?

więcej na dziś nie pamiętam :(

4 komentarze:

  1. Uwielbiam takie teksty maluchów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O jak już nadarza się okazja to nas nurtuje dokąd jadą ludzie samochodami, że takie korki powstają :)I dodam, że chodzi o konkretne miejsca...gdyby udało się dowiedzieć byłabym wdzięczna :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wiem, ja wiem skąd nazwa parasol :D ... może Elka kiedyś zapyta :D ...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...