poniedziałek, 23 stycznia 2012

Tort kokosowy

Tort z przepisu Doroty z bloga Moje wypieki

nie miałam nerwów skrobać kokosa na eleganckie wióry!
wyskrobałam jak umiałam .. a znaczną część zjadłam od razu

 
Przy okazji- ciekawa "lekcja"
poznawania wielkiego ORZECHA
i fascynacja kokosem
co jest w środku?
chlup, chlup, mleczko kokosowe?

 
"mleczko" okazało się nie tym
czego się Tomek spodziewał!
wodą -bleee- kokosową
 
















"walka" za pomocą młotka
-mama przerażona!
i...

sukces!
ale Tomek i tak woli wiórki! :)

3 komentarze:

  1. Nie mogę niektórym dodać komentarza!!! czemu??też tak macie?

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda smakowicie!! A dodanie prawdziwych wiórek - super!!
    Chyba jutro wybiorę się na targ po kokosy :P :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MY zużyliśmy zaledwie pół kokosa :)
      Witam w Tominowie

      Usuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...