sobota, 28 stycznia 2012

Tomek powiedział....

M: Tomku skąd się biorą dzieci?
T: Z przedszkola

................................................
M: Ja jestem dla Ciebie mamą, a Dawid dla mnie  jest?....
T: Mężem
M: A dla Ciebie Dawid jest....
T: Miły
..............................................

T: Bawimy się w sklep,  a Tato będzie sprzedawczyń
...............................................


T: Zapomniałem co chciałem zrobić, Coś mi pomysły z głowy wychodzą, chyba mam tu dziurę
............................................................

M: Tomku dlaczego tak zrobiłeś?
T: Nie wiem
M: Dlaczego nie wiesz
T: A skąd mam wiedzieć? Z wiedzialni?

6 komentarzy:

  1. Rewelacja :)))
    Zapraszam do udziału w naszym candy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no to już wszystko rozumiem: mama jest tylko mamą, za to tata jest miły!!! :) Dobre! Tomek - jesteś rewelacyjny!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech ktos mi powie,ze dzieci sa nielogiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. :D a te dzieci , które się biorą z przedszkola można dołączyć do listy http://bachormagazyn.pl/2012/01/27/31-strasznych-rzeczy-ktore-twoj-bachor-przyniesie-z-przedszkola/#more-1561 ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam dziecięce neologizmy. Niesamowite jest to, że każde tworzy własne, niepowtarzalne. Cmok!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...