piątek, 5 października 2012

Testujemy zabawki marki Disney - Fisher Price

Ja i Tomasz nawiązaliśmy współpracę z marką Disney i zostaliśmy recenzentami jej produktów i usług.
Hurra!!!
:)
Na miłe rozpoczęcie współpracy dostaliśmy dwie zabawki
z serialu Disney Junior „Jake i piraci z Nibylandii”.
Po pierwsze - co za radość z przesyłki!!!
wielka niespodzianka (i to bez okazji!) Tomek o niczym nie wiedział (bo inaczej zamęczyłby mnie pytaniami) 
Pan kurier (uznany przez Tomka  mylnie za ofiarodawcę rzeczonego szczęścia) przybył w porze przed obiadowej- zatem mama (teraz widzę  jaka byłam okrutna dla dziecka!)  nakazała najpierw konsumpcję obiadu, a potem rozpakowanie przesyłki...
to było nieludzkie z mej strony i po prostu ....niezdrowe- obiad został połknięty bez gryzienia (obyło się bez bólu brzucha) i Tomek nareszcie!oddał się cudownej czynności rozdzierania opakowania i zaglądania do niespodzianki...
popatrzcie:
co to???
oooo :)
  • zabawki piękne, kolorowe, firmy Fisher Price, wykonane z dobrego jakościowo materiału...
  • cieszyłam się, że nie potrzebuję śrubokrętu do rozpakowywania, bo były specjalne pokrętła i kokardki do rozwiązania :)
  • i zabawka (nr 2) zawierała zamontowane baterie- czyli była gotowa do użycia

.....................................................................................................................

ZABAWKA 1

Łajbek to piracki statek Jake’a i jego przyjaciół


Według producenta:
teraz można bawić się nim w kąpieli! Po przymocowaniu go do brzegu wanny zaczyna się wesoła zabawa pełna niespodzianek. Użyj pirackiej szalupy jako czerpaka, nalej wodę do dzwonka i patrz, jak spływa do rynienki, tworząc wodną zjeżdżalnię, po której Jake może zjechać do wody! Wlej wodę przez bocianie gniazdo, aby zrobić „deszczowy prysznic” nad pokładem! 
W zestawie: statek piracki Łajbek, szalupa-czerpak, figurka Jake’a oraz tryskający wodą Tykający Krokodyl – niech się go boi Kapitan Hak! Wiek od 3 lat
pierwsze zachwyty..

zapoznanie..
i druga reakcja Tomka na zabawkę "Ona jest jakaś głupia"gdy zabawka nie chciała stać (nowe  ulubione słówko Tomka)- wtedy wyjaśniłam mu, że jest to łódka do kąpieli, do przyczepienia  na wannę lub kafelki...z tyłu ma przyssawki (bardzo dobrze trzymają się wanny)
Tomek pooglądał i odłożył zabawkę do łazienki ..
Wieczorem, gdy wracaliśmy  z dworu- Tomek był szalenie głodny, już po drodze planował co zje, zamówił nawet dwa dania!
Kiedy zajęłam się w kuchni przygotowaniami, przybiegło moje dziecko i zakomunikowało, że jednak nie będzie jadł, że już jest zmęczony i wybiegł... osłupiałam,   zanim odłożyłam to czym byłam zajęta i doszłam do syna (po wyjaśnienia) zdążył- rozebrać się (ubrania rozrzucone w łazience) wejść do wanny (nawet nie wziął podestu) zamontować łódkę .. i puścić wodę - zimną (bo ciepłej mu nie wolno samemu)- więc nie zatkał korka- żeby nie było mu ZAzimno ..
i sprawa kolacji stała się jasna...
przechytrzył mnie tym razem!
i zaczęło się!
 piana, pływanie łódką -szalupą, przelewanie, zjeżdżanie Jakiem po "zjeżdżalni" ..
widziałaś!??? widziałaś???

Tomek sam odkrył, że ta zabawka (gumowa) ma otwór w gębie
  i po nabraniu wody -pryska buzią
pływanie szalupą
przelewanie wody
po dłuuuugim kąpaniu...
poprosił o kolację :)

Na drugi dzień musiałam zająć się myciem łazienki, Tomek lubi mi towarzyszyć-
przyczepiliśmy łodź na pralce i  oddał się zabawie, tym razem bez wody- ja nie wiem skąd u dzieci takie pomysły :) -ale historie się działy niestworzone! :)
Jake w locie- ze zjeżdżalni
Przyznam, że ta zabawka doskonale wpisała się w gust mojego syna, który (jak większość dzieci chyba) uwielbia pluskanie w wodzie!


MOJA OPINIA:
  • dobrze się przykleja do wanny/ kafelek (tak też ją przechowujemy)
  • zabawka jest w użyciu codziennie już drugi tydzień,
  • jest wabikiem do  kąpieli (gdy syn twierdzi, że nie jest jeszcze zmęczony- to na myśl o zabawie Jakiem- od razu udaje się do łazienki)
  • początkowo wydała mi się za prosta dla prawie 4 latka, myślałam, że nie zainteresuje go na dłużej, ale jak się okazuje, takie zabawki do kąpieli - w połączeniu z wodą, pianą, barwiącymi tabletkami i wyobraźnią dziecka!! - dają nieograniczone możliwości zabawy!!
BARDZO NAM SIĘ PODOBA! 
POLECAMY



ZABAWKA 2

Figurka Pirata Jaka - firmy Fisher Price
  • zabawka dość duża (22 cm)
  • z dołączonym mieczem, który  pasuje do dłoni Jaka
  •  zawierała zamontowane baterie- czyli była gotowa do użycia
  • mówi - w języku polskim, po naciśnięciu klamry paska (20 melodii/ pirackich powiedzonek)


duże oczy Tomka gdy zabawka wydała pierwsze dźwięki

MOJA OPINIA:

  • dla miłośników serialu niewątpliwie zabawka będzie wielką frajdą, 
  • dla chłopców, którzy uwielbiają odgrywać role i bawić się swoimi bohaterami...
  • Tomek serialu jeszcze nie zna więc zachwyt był mniejszy niż oczekiwany :(
  •  zabawka kolorowa, dobrze wykonana, solidna, w wesołych kolorach i wiernie oddaje pierwowzór
wady według mnie:

  • zapewne cena,
  • zabawka szybko może sie znudzić,

7 komentarzy:

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...