środa, 12 grudnia 2012

Fotoksiążka

Na 4 urodziny Tomka przygotowałam album ze zdjęciami podsumowującymi całe jego dotychczasowe życie :)
 Udało mi się kupić taniej (za 60 zł z przesyłką -72 strony/ twarda oprawa A4) - na Gruponie, dużo wcześniej i miałam w sumie na to sporo czasu, ale... no właśnie Staś sie pospieszył i sprawa się skomplikowała, ale w ostatniej chwili - na szybko przygotowałam album, tylko, że zmieścił on  zdjęcia z 3 lat Tomka, ograniczał mnie czas realizacji a nie chciałam, żeby kupon przepadł. Tak więc 4 rok życia Tomka przygotowałm osobno- i na to jeszcze czekam. (zamówiłam na Gruponie w Empiku za 49 zł /28 stron a że gGrupon podarował mi bonus 20 zł gratis to zapłaciłam 29 za album)









4 komentarze:

  1. Fotoksiążka świetna sprawa i fajny prezent. Tomek pewnie był zadowolony. Ja chciałam, ale jeszcze nigdy nie zamawiałam, trochę za drogo mi kosztuje. Nie pomyślałam, że na grupponie mogą być.
    Pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzy mi się taka piękna pamiatka, ale wlaśnie drogie takie rzeczy są, a zawsze jest coś ważniejszego i potrzebnego do kupienia :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta odkładaj sobie zdjecia do osobnego folderu, te które byś chciała umieścic w takiej fotoksiążce- żeby potem było łatwiej ją edytować (bo przy dużej ilości zdjęć to miliony godzin wybierania!) a potem może na urodziny ktoś Ci zechce sprezentować? warto mówic głośno! I warto szukać na gruponach, zdażaja sie okazje

      Usuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...