niedziela, 9 grudnia 2012

Jak bardzo Cię kocham

Tatusiowi, który dziś ma urodziny (Sto lat!!!) , Tomek napisał życzenia.
Podyktował piękny tekst, który mama napisała ołówkiem a Tomek poprawił flamastrem....
Napisał  (myślę, że się nie pogniewa jak zdradzę),
" Dawid, kocham Cię,
a jak idziesz do pracy to się smucę okropnie,
Tomek"

oj trochę go to pisanie kosztowało,  w połowie się już zmęczył :)
........................................................................................

Jest taka bajka na Mini mini "Nawet nie wiesz, jak bardzo Cię kocham" o zającach (Tatusiu i synku) w której na końcu zawsze Tato mówi synkowi ( i synek ojcu) -Jak bardzo się kochają.

Na wzór tej bajki Tomek mi (a ja jemu) mówimy sobie czasem tak samo, ćwicząc przy okazji  wyobraźnię i gimnastykując się by zobrazować słowo bardzo :) POLECAM!

Tomek np. powiedział mi:
Kocham Cię Mamusiu tak bardzo, jak dużo jest liści na drzewach, ale nie teraz tylko jak było ciepło :)
Kocham Cię tak bardzo ile płatków śniegu pada z nieba,
Kocham Cię tak bardzo, jak długo musiałbym liczyć od rana, żeby była noc...
..........................................................................................

Wczoraj Tomek znów mi powiedział tak:

T: Wiesz mamusiu, cieszę się, że jest TAK,
M: Czyli jak?
T: No TAAAK, bo ja myślałem, że jak będzie Staś, to ty się będziesz tylko nim zajmowała i już mnie nie będziesz kochała, i nic ze mną robiła ....
M: Oj synku, synku, mój ty Starszy Bracie, nawet nie wiesz jak bardzo Cię kocham! Teraz mam Was OBU do kochania :)

oj, myśli sobie takie dzieciątko, i myśli i analizuje w tej główce, a my nawet nie mamy pojęcia...



1 komentarz:

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...