środa, 4 grudnia 2013

Kalendarz adwentowy z pudełek od zapałek.

Prosty, mały, recyklingowy, kolorowy, pełen niespodzianek...
takiego potrzebowałam!

Komoda z szufladami!


pudełka sklejałam taśmą papierową (by umocnić i ustabilizować całość)
a potem skelejałam magikiem
 okleiłam tekturą falistą
 gałki szufladek to koraliki przyklejone klejem na ciepło
 w szufladkach są drobiazgi -potrzebne/przydatne do wykonania zadania dnia

  i jakieś maleńkie  słodycze


 no i oczywiście zadanie na dany dzień!!!!


w sekrecie Wam powiem, że zamieniam zadania- lub dopisuję je zgodnie z aktualnymi planami....


*(Ps. pomysł jest stary jak świat, ale nie mogę nie napisać- 

ostatnio trafiłam na piękny i podobny- tylko w formie domku  na tulmnie.pl 
z zadaniami, które też są podobne :) (bo przecież to proste i oczywiste przedświąteczne zadania :) to co innego można wymyśleć,
i nie mogłam wyjść z podziwu i zdziwienia, że wpadłyśmy na ten sam pomysł z mamą Zu równolegle :)

i jeszcze użyłam tych samych maleńkich pierniczków... szok! :) 

zaznaczam, że absolutnie nie widziałm wcześniej domku z tulmnie.pl..
a swój opublikowałam później, bo... relacje urodzinowe czekały w poczekalni :P).


........................................................
na prośbę- nasze i przykładowe zadania (wszystkich nie zdradzę, bo by nie było niespodzianki w Tominowie)
mocno ciekawy obserwator może przybliżyc zdjęcie z karteczkami- może coś wyczyta :)

1. Wspólne z rodzicami granie w gry planszowe
2. Robimy kartki świąteczne
3. Robimy bombki (na kilka sposobów)- kilka zadań
4. Pieczemy pierniki
5.Ozdabiamy piernik
6. Prace plastyczne (jakie- zobaczycie wkrótce)
7. Robimy aniołki
8. Robimy choinki
9. List do Mikołaja
10. Przygotowujemy prezent urodzinowy dla Taty
11. Robimy świeczniki
12.Ubieramy choinkę
13. Robimy łańcuch choinkowy
14. Robimy szopkę
15. Szyjemy na maszynie :)
16. Robimy pachnące pomarańcze....


po więcej zapraszam do Tominowa -co dzień coś nowego :)



9 komentarzy:

  1. Podrzuc jakie zadania czekaja w tym roku na Tomka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu tak się zdarza - ja już wielokrotnie miałam tak że wpadałam ao podobne pomysły z innymi mamami.
    Super ten Wasz kalendarz. Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Na prawdę rewelacyjny! Jestem pełna podziwu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kalendarz. My w tym roku też mamy kalendarz. Początkowo myślałam, ze Staś zechce od razu wszystkie zadania i zagadki odkryć, ale nie, dopasował się do reguły jedna na dzień. Jest bardziej cierpliwy niż ja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za miłe komentarze!

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja się przyłączam do zachwytów cudny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...