środa, 18 grudnia 2013

Obrazki odbijane dłońmi- Aniołek i Mikołaj (zad. 16)

Bardzo mnie zachwycają zawsze takie prace.Są proste, pomysłowe iefektowne- to lubię!
Szukałam przykładów i znalazłam mnóstwo..
To było nasze 16 zadanie

Tym razem w wykonaniu Stasia i mamy

Łapki Stasiowe- resztę domalowała/ dokleiła mama

Staś (14 mcy)
i mama (troszkę więcej :0)


Stasiowi podobało sie smyranie farbą po dłoni - (użyłam takiej do malowania rączkami), przy obijaniu nie bardzo chciał współpracować i miał już inne pomysły


troszkę dałam mu pomalować, ale znudziło go to szybko i... wiadomo
i wiadomo też czemu nie ma zdjęć przy pracy :)


a będzie tego więcej :)

......

Ps. A od niedzieli Staś potrafi samodzielnie wstać bez trzymania się ściany/kogoś :).
Do tej pory musiał na kolanach (bo raczki to dla maluchów przecież są)  podchodził do krzesłą, ściany, nogi stołu- co bądź - by mieć podparcie i móc wstać.

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Z maluchem to latwo nie było, ale pamiatka jest fajna :)
      Z Tomkiem jutro muszę podziałać, bo mam jeszcze sporo pomysłów znalezionych w sieci

      Usuń
  2. Brawa dla Stasia - teraz będzie więcej łobuzował ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...