środa, 2 kwietnia 2014

Sprostowanie :)

Tak jak wielu z Was się domyśliło wczoraj- to był żart prima aprilisowy :)


Miło mi bardzo, że nas odwiedzacie i dziękuję za ciepłe słowa 

Tominowo ma się dobrze i dopóki sił  mi wystarczy i będzie o czym- będę tu pisać.
A pomysłów na razie nie brakuje. 


Także zapraszam Was nadal do odwiedzania, nawiedzania, komentowania. I dziękuję, że jesteście.


Przepraszam bardzo tych, którzy czuli się tu już jak w domu
Radością to było dla mnie ogromną gościć was

Iiiii ..niestety podjęłam już decyzję
Muszę Was poinformować, że... zamykam Tominowo,
Ale nie miejcie mi za złe ...

A także, nie zapominajcie nigdy,
Pamietajcie, że zabawa jest ważna, pozwala być szczęśliwym
Radość jaką niesie naładuje was i wasze dzieci pozytywną energią
Iiiii znów (bo nie wiem jak to przyjmiecie) być może, nikogo to nie obejdzie...
Lecz mam nadzieję, że będziecie się bawić jak najwięcej
I liczę na waszą kreatywność, pomysłowość,
Sądzę, że jeszcze się spotkamy

Gosia z Tominowa :) :)

A TO BYŁA PODPOWIEDŹ:
Ps
PIERWSZE Najważniejsze!!!
 poczucie humoru :)

2 komentarze:

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...