wtorek, 13 maja 2014

Losowanie z Disneyem!

Jesteście fanami Disneya tak jak my?

Są tu miłośnicy Dzwoneczka, Wróżek, Kubusia Puchatka?

Chcielibyście ozdobić pokój dziecka? Może robicie remont?

A może chcielibyście zrobić komuś prezent/ niespodziankę
np. z okazji Dnia Dziecka?

Jeśli tak, to świetnie, że tu trafiliście. 

Gorąco zapraszam na losowanie.



Do wygrania:

- 2 x fototapeta 254x184 Wróżki

- 1 x obraz 100x75 Wróżki

- 1 x obraz 40x60 cm Wróżki

- 1 x Kubuś Puchatek

wygrywa 5 osób!







Wystarczy:

1. Odpowiedzieć pod tym postem, w komentarzu na pytanie:

Kto jest ulubionym bohaterem/bohaterką
z bajek Disneya 
dla waszego dziecka?


2.  W tymże komentarzu zostawcie do siebie kontakt! Jeśli jesteście zalogowani, ok, dotrę do was - jeśli nie, zostawcie proszę adres mailowy. Będę się kontaktowała z Wami po losowaniu i prosiła o dane do wysyłki. Na odpowiedź będę czekała do 4 dni, w razie braku kontaktu po tym czasie wylosuję kolejnego zwycięzcę.


3. Udostępnić na FB/ blogu/ znajomemu osobiście/ mailem ... jak wam wygodnie :)
powyższy plakat- informujący o losowaniu


4. Zapisy od 13-18 maja 2014. do godz. 23.59.
Losowanie 19 maja (poniedziałek). Wyniki  19 lub 20 maja na blogu i FB. 

proste prawda?

:)


Ps. Nagrody wysyła fundator
The Walt Disney Company (Polska) 

w obrębie Polski

Jako organizator losowania pozostawiam sobie możliwość zmiany zasad

 

17 komentarzy:

  1. Prosiaczek, zdecydowanie. :) Stanowi alter ego mojego synka (też spędza dużo czasu w ukryciu przed okropnościami świata) i chyba dlatego tak mu się podoba. Córcia uwielbia za to Kopciuszka w wersji Disney'a, ale raczej nie stanowi wyjątko z tym. :)
    Pozdrawiam.
    Ewa (evik@interia.pl)

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas ulubiona postać to oczywiście Cynka Dzwoneczek. Wszystkie trzy dziewczyny uwielbiają bajki o niej. I jeszcze mammy audiobooka do słuchania więc wróżek u nas sporo.
    Ale taka ozdoba pokoju to byłoby coś :)

    aeljot@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tygrysiastego to oczywiscie kolega Tygrys. A Szarancza Złomek. J. Jeszcze nie oglada.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulubionym bohaterem mojego Kubusia jest Kubuś- oczywiście Kubuś Puchatek ;)
    Pozdrawiam- Monika
    monika-czubaszek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój synek jeszcze nie interesuje sie Kubusiem, ale synek mojej przyjaciółki, jest wielkim miłośnikiem i Kubusia i Prosiaczka. Nawet chciał zmienić imię na Krzys, taki plak byłby dla niego super niespodzianka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas rządzi Kłapouchy :) MAmy maskotę, filmy, książeczki, poduszki. Kłapuchy i już! :)
    Ola.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moze wyda sie to dziwne ale Moj synek Kruszek bardzo lubi bajki o Dzwoneczku!!!! Tak i to wlasnie on mi powiedzial ze stokrotki sa rozowe bo tak pomalowaly je wrozki;)
    Mama Kruszka Dominika!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gaba kocha Dzwoneczka, nawet na jednym z balów miała taki strój, mam wielką księgę wróżek i elfów, w której są dokładnie opisane ich zwyczaje, plecak do klasy drugiej również czeka z Dzwoneczkiem :)
    b.jedral@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. moja corka uwielbia Królewnę Snieszke i Dzwoneczka , super konkurs :)
    mmwwss1@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Synek Piotrusia Pana a córka dzwoneczka;)
    mlodamatka88@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. udostępniony plakat u mlodej matki i Bienias Ilona

      Usuń
  11. mój synek uwielbia kubusia puchatka i tygryska goja301@wp.pl udostępniam jako Gosiulka Ania Madzia

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój komentarz jakimś cudem został usunięty więc mimo że już po konkursie dodam to co napisałam wcześniej :(
      Moja Nadusia jeszcze jest mała
      Ale Dzwoneczka już pokochała
      Gdy w telewizji leci Dzwoneczek
      Ona nie potrzebuje innych bajeczek
      Dzwoneczek przyjacielem Nadusi jest
      Gdy wygra obraz jej pokój będzie the best

      djagacia@gmail.com
      FB : Agata Gawryś

      Usuń
  13. Hania: Merida Waleczna zmaga się z Mulan (bo obie mają konia).
    Jurek: Donald z wiewiórkami ziemnymi.
    Uffff... zdążyłam:)
    Pozdrowienia serdeczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje obydwie córeczki uwielbiają "Dzwoneczka"
    rudziutka58@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje obydwie córeczki uwielbiają "Dzwoneczka"
    rudziutka58@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...