środa, 18 czerwca 2014

Laga

2 miesiące myślałam,  że chodzi Stasiowi o coś do bicia. Tym bardziej, że brał różne przedmioty do ręki i machając nimi uderzał to w Tomka to w meble wykrzykując przy tym laga laga....

Zabieraliśmy mu te przedmioty (podłużne zazwyczaj) i tłumaczyliśmy, że tak nie wolno.

Dziś mnie oświeciło.

Staś znów czymś machał wykrzykując laga i pokazywał na miejsce gdzie w maju stała wetknięta ....flaga.

Ależ była radość gdy go zrozumiałam i zrobiliśmy wspólnie flagę,  z którą był dziś już na spacerze. ..


Laga w ciągłym ruchu :)

wykrzykując bezustannie LAGA LAGA LAGA :)

5 komentarzy:

  1. :-) u nas zawsze Ewa (starsza córka) nam tłumaczyła takie rzeczy... bo rodzicom długo schodził na skumanie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio pewna nieznana nam dziewczynka może 3 letnia "tłumaczyła mi" właśnie co Stasia mówi. Tak sama nie proszone mowila: a on mówi, że. .. itd.. a Staś świergolił po swojemu. Ja tam nie bardzo jej wierzyłam, ale na koniec Staś ja objął i mocno przytulił jakby w podziękowaniu. Mocno to było wymowne ... poczułam, że wierzę, że ona to wszystko rozumiała ;)

      Usuń
    2. Miało być Staś i wiele innych literówek ale to tel mi psikusy robi ...

      Usuń
  2. Mam w domu 4 latka, który bardzo późno zaczął mówić i do dzisiaj mówi bardzo niewyraźnie, zresztą codziennie pracujemy nad poszczególnymi literami...ale do rzeczy. W związku z tym, żer mówi tak niewyraźnie, od razu na początku postu domysliłam się, że laga to flaga. Cóż, doświadczenie;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) mój starszak sepleni w innych głoskach i jakoś straciłam czujność ;)

      Usuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...