piątek, 29 stycznia 2016

Kolorowe miasto

Chciałam, żebyśmy zrobili takie śnieżne miasto ...

http://krokotak.com/2015/02/three-ideas-with-eye-make-up-remover-pads/

ale
a) akurat płatki kosmetyczne się skończyły!
b) chłopcy mieli swoje -inne pomysły

ostatecznie pocięłam kolorowy papier na przeróżne trójkąty i prostokąty i każdy tworzył co chciał.
efekty:

Tomek wolał robić miasto duchów i latające okno ...

Staś przyklejał wedle własnego konceptu- nie pozwolił sobie nie zasugerować :)
Pomogłam mu zrobić obramowania okien i domów, najpierw chciał, a potem mu się to nie podobało....


Mama się pobawiła..


nasze stanowisko pracy





6 komentarzy:

  1. efekty super...ale bym sobie pokleiła

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo kolorowe :-)
    A mnie się przypomniały nasz domki a la Klee ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. A Hania w szkole malowała szare domy i do tego przyklejało się kolorowe motyle. Efekt bardzo ładny,nadspodziewanie, a była to ilustracja do wiersza W. Chtomskiej ("W szarych miastach szary beton, szary asfalt...")

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już sobie wyobraziłam, musiało wyglądać pięknie. Lubi takie techniki.

      Usuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...