piątek, 8 lipca 2011

Marketowe (nadplanowe) zakupy

Nobla dla tych, którzy zajmują się marketingiem i reklamą w marketach!
Ja się łapię na wiele z ich chwytów :) A Wy?

Często gdy jedziemy zrobić większe zakupy "jedzeniowe"  wracamy z przedziwnymi rzeczami, które nie były nam potrzebne lub wcale nie były planowane a trafiły do koszyka.

Jakiś czas temu z pewnego marketu na T wróciliśmy z ...laptopem dla Tomka :)
bo przecena była..
kosztował 35 zł (zamiast 70zł) pomyślałam, że będzie świetny do nauki alfabetu i literek :)
tak fajnie "pykał", mówiono literki,  i był kolorowy :) rodzice zapakowali do koszyka ...
po rozpakowaniu w domu okazało się .. że to rewelacyjna zabawka, rodzice byli zachwyceni, Tomek się cieszył, ale rodzice!!! to się dopiero bawili
Nigdy nie miałam do czynienia z laptopem dla dzieci (uważałam, że Tomek jest za mały) a na rynku jest tego mnóstwo, toteż bardzo mile się zaskoczyłam. Spodziewałam się czegoś mniej rozbudowanego, mniej ciekawego a to naprawdę ma wiele zadań i uczy!
Rozwija zdolności matematyczne: liczenie, cyferki, uczy logicznego myślenia, utrwala kolory.
Uczy również cierpliwości, spostrzegawczości, samodzielności, koncentracji  i pracy z komputerem!
Ćwiczy pamięć!

Chyba dużo, co? A wydawałoby się, że to tylko moda, fanaberia, komercja.. 
ale fakt, można się obyć bez laptopika :)
Nasz laptop ma w zestawie 10 dwustronnych kart, które zawierają zadania.
Po włożeniu karty pani mówi co trzeba zrobić np.
  •  pyta jaka cyfra jest na torcie (trzeba wcisnąć odpowiedni klawisz, wtedy pani mówi świetnie, dobrze itp..),
  • ile jest świeczek,
  • jakiego kształtu jest parasol,
  • jakiego koloru płot... itp
są zadania trudne: przeliteruj słowo.., na jaką literę zaczyna się słowo świeczka.. itp.

ogólnie uważam zakup za udany i nie tylko dlatego, żeby nie przyznać się, że się dałam naciągnąć :)
naprawdę polecam
będzie świetny na podróż (na karty jest przegródka, Tomek uwielbia je wyciągać i przekładać)
Tomek często po niego sam sięga
i posłuży długo..

wada:
według mnie lepiej by było gdyby karty z zadaniami były w jakiś sposób podzielone tematycznie lub pod względem trudności

Ps.
nasz laptop to
Laptop na obrazeczki
e-edu

a moim celem nie jest reklama a jedynie podzielenie się z innymi opinią o produkcie,
lecz gdyby producent uznał to za takową, chętnie przyjmę korzyści materialne z tegoż tytułu :)
jakieś dodatkowe karty czy cuś :P

1 komentarz:

  1. Gosiu ciąg dalszy bajeczki już wysłany :)
    Polecamy się na przyszłość :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...