wtorek, 19 lipca 2011

Odpowiedzi do zagadek przyrodniczych

  1. Trzmiel (popularnie acz nieprawidłowo nazywany bąkiem)
  2. to nie biedronka
  3. jajo pleszki
  4.  to liście tulipanowca
  5.  Tomek
  6. ślimaki słodkowodne:  zatoczek rogowy i błotniarka stawowa
  7. żaba jeziorkowa
  8. dwie
  9. kaczki krzyżówki
  10. Tomek
  11. pod brzozą
GRATULACJE DLA Frajdy!!!

prawie rozbiła bank

z tą pleszką było niełatwo, nam podpowiedziały okoliczności spotkania (park w którym znaleźliśmy ten kawał skorupy, występujące tam drzewa, jej naturalna wielkość i kolor, czas itp..)

4 komentarze:

  1. Dręczy mnie, co to jest ta niebiedronka. Jak znajdę - dam znać!

    OdpowiedzUsuń
  2. to (wg mnie) moszenica wierzbówka,
    żałuję, że nie wzięłam jej do domu :) ale się spieszylimy na obiad, nawet nie miałam w co ją włożyć :) zresztą ten instynkt entomologa zbieracza we mnie gdzies zaginął pozostał już tylko przyrodnik podziwiacz :) ale wiedziec lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie, też już wiem, że to moszenica. Rozwijam się przy Was :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Acha, chciałabym prosić o udostępnienie mi jednego zdjęcia z Pani bloga na mojego. Ale nie umiem znaleźć kontaktu, wiec tu piszę. Czy możemy się porozumieć mailem? frajdaprzyrodnika@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...