środa, 27 lipca 2011

Psikacze

Bo psikanie to coś co lubię!
większość dzieci lubi, a jak już to ktos pisał, takie psikanie ćwiczy sprawnosc dłoni, więc pozwalajmy dziecku!
dlatego mama zrobiła Tomkowi psikacz piankowy:
do dyfuzora po płynie do szyb (po dokładnym wymyciu!) nalała wody i mydła w płynie
i ta dam!
piano- psikacz! do kąpieli jak znalazł

można nawet "wypsikać" coś na ścianie
np. wyznanie :) 
do psikacza pianowego mozna dodac farbke (np. takie do malowania dłońmi) lub barwnik spożywczy, czy do malowania jajek i mamy barwną pianę


może czerwony to nietrafiony kolor do wanny,
 ale to Tomka ulubiony

(ja dałam farbkę do malowania dłońmi, bo to się dosc dobrze mi zmywa z wanny, nie ręcze za resztę...

Ponadto zakupiliśmy za jakies grosze- mini psikacz (do kwiatków) robiący mgiełkę!

kupilismy nasz w Auchan
rewelacyjny! regulowany stopień dyfuzji wody pozwala psikać delikatną mgiełką wody!
świetne na upały :) na twarz :P

9 komentarzy:

  1. My mamy psikacze z odzysku i też psikamy.
    Wyznanie na ścianie- bardzo oryginalne :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyznanie pięknie wyszło:) My szukamy takich małych psikaczy- i jakoś nigdzie ich nie widzę:(

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak psikacze u nas też są! Stosowaliśmy w czasie upałów i ten z mgiełką był moim ulubionym ;-) Ale musimy wykorzystać Wasz pomysł z psikaniem pianą w wannie - na obecne lato to jedyna szansa na ich użycie...

    OdpowiedzUsuń
  4. My też mamy psikacz-wannowy:)ale wodny...pianowy wydaje się równie ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. My też chcemy taki pianowy psik :) na razie psikamy takim do kwiatów, kiedy Maja słyszy, że wraca tata wraca z pracy chowa się na klatce i robi mu przywitalny śmingus dyngus :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też najbardziej lubię mgiełkę...szkoda że lata brak. Psikacze mogłyby być mocniej wykorzystywane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę, że psikacze królują :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dopisałam kilka słów do posta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Póki co to ja psikałam na Elkę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...