wtorek, 29 listopada 2011

Zupa szpinakowa

Na jesienne chłody polecam zupę krem- szpinakową
Przepis? Na tzw. oko-
warzywa jak na wywar: marchewki, pietruszki korzeń, seler, por, przyprawy (sól, pieprz, ewentualnie jakaś kostka rosołowa)... pod koniec gotowania dodać szpinak (dałam kilka kawałków mrożonego brykietu) i trochę wyciśniętego przez praskę czosnku
na koniec całość zmiksować

podawać z kleksem śmietany, pietruszką, ewentualnie grzankami lub groszkiem ptysiowym (swoją posypałam też papryką)

Ps. No ładnie!  nazwałam ją szczawiową :P
dziękuje Lucyferce :P

4 komentarze:

  1. Mniam...moja ulubiona zupa! Niestety dziecią moje nie podziela zachwytu matki...

    OdpowiedzUsuń
  2. u nas to samo :) a dziwne bo ugotowany szpinak Tomek wcina aż mu się uszy trzęsą -musowo z dużą dawką czosnku!

    OdpowiedzUsuń
  3. To szczawiowa a nie szpinakowa zwana też zupą ogra?

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas wszystko co zielone nazywa się shrekowe:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...