niedziela, 20 listopada 2011

Filcowe ozdoby na choinkę

CZAS ZACZĄĆ PRZYGOTOWANIA DO ŚWIĄT :)

Już rok temu pisałam, że marzę o wielkiej, pięknej , pachnącej  i kolorowej choince- bogato ozdobionej oryginalnymi ozdobami.
Rok temu robiłam aniołki z makaronu, w tym roku również planuje ich produkcję.
Rok temu zbyt późno wzięłam się do pracy zatem nauczona doświadczeniem już się przygotowuję (w wolnych chwilach:)
Zaczęłam od kartek świątecznych (o tym kiedy indziej) i tych filcowych ozdób:


  • narysowałam wzory (mają 7-8 cm )
  • wycięłam z filcu poszczególne elementy
  • zszyłam ozdobnie
  • wypchałam watą
  • ozdobiłam koralikami
  • doszyję jeszcze tasiemki i ozdoby będą wisiały na choince :)
...a najpierw chyba wzbogacą Tomka paczkę od Miołaja :)


poszczególne elementy

Gotowy "wypchany" Mikołaj

choinka, ciasteczkowy ludzik i domek z piernika


9 komentarzy:

  1. Przecudne są! I nie ma się co dziwić, że już zaczynasz przygotowania...takie cuda muszą zajmować sporo czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne, ja już też zaczęłam produkcję swoich. Miałam dzisiaj przy nich popracować, ale niestety nic z tego. Może jutro..

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! U nas choinka będzie jadalna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. :) dziękuję dziewczyny
    no trochę szycia jest, ale satysfakcja też jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mamoeli, że cała jadalna? ciekawam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne. Chyba skuszę się na zrobienie choinek. Filc leży i czeka na działanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. aeljot koniecznie! choinki się najprzyjemniej robi!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...