poniedziałek, 20 grudnia 2010

Aniołki na choinkę

Mama chciałaby aby nasza choinka była w przyszłości duża, żywa, piękna i pełna różnorodnych, ciekawych, oryginalnych ozdób.
W tym roku będzie tylko piękna i pełna różnorodnych, ciekawych, oryginalnych ozdób. :)

Dlatego mama zajęła się tworzeniem aniołków z makaronu
Praca prosta i przyjemna
Trzeba mieć
  •  pistolet do klejenia na ciepło,
  • klej do tego pistoletu,
  • mnóstwo różnych makaronów (rurki penne, kolanka małe, kokardki lub falbanki na skrzydła, łazanki na modlitewniki:)
  •  kulki płatków śniadaniowych np. nesquik na główki, lub miodowe kółeczka na aureole
  • ryż na włosy
  • złoty sznureczek (pasmanteria)
  • spray np. złoty (kupiłam w papierniczym za 8 zł)
  • można dodatkowo ubrać je w szaty z tasiemek, wstążek itp
i do dzieła

nasze propozycje


w internecie jest wiele instrukcji jak wykonać takiego aniołka,
myślę, że warto

i ubrane

5 komentarzy:

  1. Śliczne :)) Świetnie by się nadawały na naszą choinkę - w tym roku pod hasłem "nic się nie stłucze" ;) Już przed świętami nie zdążę, bo nie mam materiałów, ale w przyszłym produkcja ruszy już w listopadzie... Dziękuję za inspirację.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że się podobają! Ja też "odkryłam je" w zeszłym roku, ale zrobiłam dopiero w tym :)
    Warto zacząć wcześniej! I warto wcześniej odkładać po garści róznych makaronów, bo zakup na ostatnią chwilę skutkuje tym, że mam teraz do wykorzystania z 6 paczek makaronu, trudno to pomieścić!
    pozdrawiamy i życzymy wesołych świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie piękności!!! wioleta

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne pomysły masz




    jestem Julka mam 9 lat

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...