wtorek, 7 grudnia 2010

Bezsenne noce

Tomek uczy się w każdej chwili, chłonie całym sobą, mówię, że ma gumowe ucho, powtarza i naśladuje ale najlepsze jest to, że wie kiedy użyć danego zwrotu
Tomek obudził się w nocy i nie może zasnąć
terroryzuje rodziców:
T: Chcę mleko, (dostał, wypił)
chcę herbatę,
chcę cieplejszą,
chcę siku!
chcę znowu siku bo było fajnie....!!
M: NIe
T: łeeeeeee
(Środek nocy, rodzice rano do pracy)
M: Tomek proszę się położyc i spać! jest środek nocy!
T: chcę zobaczyć!
ręce opadają! Mama mówi do taty:
M: teraz twoja kolej, muszę się wyspać, już dwie godziny wojuję ! (i poszła do drugiego pokoju spać)
T ( do taty): chcę herbatę!
Tata: już piłeś nie zrobię ci, śpij!
T: Nie to nie, łaski bez!
(I tu mama w drugim pokoju usłyszła swój tekst, sama tak mówi czasem do dziecka, uśmiała się do poduchy, ale tacie dogadał :)) czort jeden!!!!)
<><><><><><><><><><><><><><><><
Inna bezsenna noc, Tomek się obudził, usiadł i mówi:
T: Już mam siłę!
M:???? że co?
T: Już się wyspałem!
M: TOmek jest środek nocy!
T: Chcę zobaczyć!
i gadaj z takim!

2 komentarze:

  1. Solidnie napisane. Pozdrawiam i liczę na więcej ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie również ostatnio były bezsenne noce i muszę przyznać, że faktycznie jest to coś strasznego dla mnie i dla dziecka. Jak przeczytałam artykuł https://whisbear.com/pl/blog/dlaczego-boli-brzuszek/ to ju wiedziałam dlaczego bobaska boli brzuszek i co mam w tym przypadku zrobić.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...