niedziela, 19 grudnia 2010

Ukryty MATEMATYCZNY post DNW

Dotarłeś,
Udało się,

HUUUUURA 

JESTEŚ MATEMATYCZNYM ORŁEM!

KONIECZNIE ZAPISZ SIĘ  w komentarzu poniżej

Dołączysz do zacnego grona tych, którzy ukończyli tę matematyczną wyprawę.

Pamiętaj- tu nie kto pierwszy wygrywa- ale KAŻDY kto dotarł na METĘ (czyli w to miejsce) 

jest ZWYCIĘZCĄ!!!


GRATULUJĘ!
to nasz post matematyczny DNW




Tak szukał posta Tomek




Jeśli chciałbyś się dowiedzieć jak trenowaliśmy 
popatrz poniżej:



 2NAŚCIE Tomka :)









Jesteś świetny, na pewno lubisz zagadki matematyczne skoro tu dotarłeś-
proponuję Ci kilka do rozwiązania:


Zagadka 1.

Co waży więcej: kilogram żelaza czy kilogram słomy?

Zagadka 2.

Dwie osoby rozegrały pięć partii szachów. Każda z nich wygrała 3 partie. Czy jest to mozliwe?


Zagadka 3.

Jaka liczba ma mniejsza wartość, gdy ją odwrócisz do góry nogami?




A tu zadanie

można pobrać tu
wydrukuj i porozcinaj

 Zadanie polega na ułożeniu kolejno stron książki, na każdej stronie jest  działanie matematyczne (dodawanie lub odejmowanie) a jego wynik wskazuje, która strona ma być kolejna.

Na stronach są  części zdań, które tworzą historyjkę.

(zadanie dość długie)



KONIEC

zapisałeś się w komentarzu? :)



14 komentarzy:

  1. Hej hej dotarłam :-)
    (przyznaję się, że znalazłam szybki skrót ;-) )

    OdpowiedzUsuń
  2. Tomek tu też był. .. napisał komentarz, ale biedak nie dał opublikuj

    OdpowiedzUsuń
  3. Dotarłam! :-)
    Rozwiązywałam wszystko uczciwie, po kolei ;-)
    Fajna zabawa, dziękuję ;-)
    Przez chwilę poczułam się jak dziecko ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe, kto jeszcze tu dotrze ;-)

      Usuń
    2. Ja pamiętam z dzieciństwa taka książkę -Wehikuł czasu -chyba, i tak coś mi świta, że to byo coś w tym stylu ...
      Fajnie, że się dobrze bawiłaś :)

      Usuń
  4. A która liczba ma nogi? I gdzie?
    Bo ja znam tylko "krzesełko" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też tu jestem! Aleś się napracowała (i ja zresztą też ;-) ), jestem pełna podziwu dla wszelkich zabaw matematycznych jakie stworzyłaś na przestrzeni lat :-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) I gratuluję wytrwałości w zabawie :)

      Usuń
  6. Jeee! Wygraliśmy! :):):):):) Super pomysł z szukaniem posta! Dziękujemy! mama plus ośmiolatek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluje drużynie mama +8 :) Cieszę się, że mieliście zabawę :)

      Usuń
  7. Ja jestem też!!Wczoraj mi dzieciarnia nie dała , a dziś zamiast sprzątać rozwiązywałam matematyczne zadania :D
    Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprzątanie nie zając :P .... zresztą jutro znowu trzeba sprzątać bo się pewnie nabrudzi :)
      Gratuluję dotarcia na metę!

      Usuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...