czwartek, 8 grudnia 2011

Laurki dla Babci na imieniny

Kolaże, bo to u nas ostatnio na topie :)

dla Babci Z., która imieniny miała 28.11 -już dane
na fotelach: naklejona (wydrukowana) Babcia i Tomek,
 w ramkach "zdjęcia" Tomka

i dla babci W., która imieniny ma 9.12-już dane

jak wyżej, na fotelu Babcia i Tomek

 a to efekt uboczny fascynującej zabawy w tworzenie kolażu!
:) to co sie działo na stole, pominęłam z przyzwoitości! bałagan był nie z tej ziemi!

BABUNIOM wszystkiego najlepszego!!!!

8 komentarzy:

  1. Przyłączamy się do życzeń:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj to babcie szczęściary, że takie piękne laurki dostały :)
    Jak juz jesteśmy przy temacie kartek to Gosiu może zechcielibyście z Tomeczkiem dołączyć do naszej kartkowej akcji :) ? Nawet jedna mała karteczka może wywołać uśmiech na buźce chorego dziecka :)
    http://babylandiaa.blogspot.com/2011/12/swiateczny-usmiech.html

    Ps. Wysłałam dziś ilustracje do naszej części bajki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marta o akcji czytałam, wzruszałam się i myślę nad tym

    OdpowiedzUsuń
  4. łał.. Te babcie muszą być dumne ze swoich wnucząt, że takie ładne laurki im narysowały... Jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  5. nic do wydruku słabo :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...