poniedziałek, 5 grudnia 2011

Rożki francuskie z serem

Mieliśmy wczoraj bossski podwieczorek......



a jakiż prosty w wykonaniu
pomysł z przepisu od Dorotus
gotowe, kupne ciasto francuskie w płacie (warto mieć często w lodówce!)

zrobiłam bez zbędnych ceregieli, bez mandarynki, dałam do sera cukru waniliowego, twaróg widelcem zdusiłam i zrobiliśmy rożki,


część twarogu Tomek zjadł zanim zmieszałam z jajem i zabrakło to jednego rożka zrobiłam z  jabłkiem, a jednego ...z nutellą
żeby były dobrze upieczone i chrupkie trzeba pamiętać o zrobieniu "odpowietrzników" , Tomek się tym świetnie zajął- ponakłuwał  rożki widelcem, wtedy nie będą miękkie od spodu

o rany jakie one dobre!!!!!!!!!!!!!!!
te z serem, ciepłe są rewelacyjne
a pracy przy nich NIC..

a do tego cafe late :)

polecam gorąco


Ps. Ciasto francuskie w płacie-niemrożone pozwala szybko wyczarować pyszne danie lub podwieczorek.
 inne nasze propozycje:
zapiekanka
zapiekanka z porem

3 komentarze:

  1. Małgosiu, my też już kilka razy doceniliśmy obecność ciasta francuskiego w lodówce.
    Dzięki za pomysł.
    Pyszności ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas dziś będzie ciasto francuskie ale ze szpinakiem. Uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...