piątek, 10 lutego 2012

"Budujemy" domek z pudełka

I na nas przyszedł czas, budowę czas zacząć,
bo każdy chyba kiedyś musi zbudować dom...
Tomek -jako wielbiciel pewnej świnki - (o tak! w końcu i on został zarażony, niezrozumiałym dla mnie wcześniej "wirusem" jakie rozsiewa pewna rodzina Hrum,  i zachorował na świnkową manię :) lub świnko -szał :) Mówi do mnie:
T: Mamusiu ja już tylko bajkę o Śwince Peppie lubię!!! ...
po namyśle dodając:
T: no i jeszcze Georga.........no i Chochiki.... i...
i tak dalej
Wracając do sedna: zapragnął  mieć lokum dla świnek! i wcale nie chodziło mu o chlewik
zabraliśmy się do dzieła

odcięłam przód pudła -
przecięłam z boków,
pozostawiając nie przecięte na dole
-klejem na ciepło dokleiłam piętro i dach
 
jak tylko szkielet domu powstał -to został mi zabrany  (przez zleceniodawcę) i zasiedlony przez świnko -klocki!
 prace wykończeniowo- remontowe musiały poczekać, przymus mieszkania był większy
 
na drugi dzień
 -jak już odzyskałam pudło-dom,
okleiłam okleiną,
wykleiłam podłogi i "wytapetowałam"
















działałam jak kiepska ekipa remontowa, którą "gonią terminy" i przyznaję się- odstawiłam fuszerkę!
jest nierówno i niestarannie!
ale właściciele  skakali mi po głowie i żądali pośpiechu,
pracowałam pod presją!
to nie królewna, króli i czarnoksiężnik! ani klocki-
to świnka Peppa, Dziadek świnki i Tata świnki (chyba?)

to zamówiony piekarnik- koniecznie musiał się otwierać
dokleimy jeszcze pokrętła... kiedyś

Kuchni zaczątek.....

I główny sprawca
zamieszania- mikser Peppy,
z gazetki o Peppie
(Tomek piszczał jak go zobaczył)

Normalnie mikser nawet się
kręci!
czad!

Przed nami (czytaj przed mamą:) długie zabawy w meblowanie,
a przed Tomkiem długie zabawy w mieszkanie (tak myślę) póki co ciągle "piecze"
:)






i tak nam mijają wieczory
a w międzyczasie- tańce, hulanki , swawole w rytm piosenek typu: "Ogórek", "Jagódki", Lili i Plaf (uwielbiamy), "Mydełko",

DJem jest Tomek, wybiera na youtubie :)

Jest GIT, choć trochę brak czasu, siły, słonka :)
oby do wiosny!

3 komentarze:

  1. Tomek ma zdolną i cierpliwą Mamę :) super! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto polecać taką ekipę remontową!

    OdpowiedzUsuń
  3. Budowa domu to poważna sprawa! Zwłaszcza dla takich ważnych lokatorów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...