wtorek, 28 lutego 2012

Zapraszam na BAJKĘ O TOMIKU

Dziś Premiara "Bajki o Tomiku"
wyczekaiwany finał II edycji Bajkopisania (pisaliśmy od 11 listopada :)

(Tu poczytacie o zasadach Bajkopisania w Tominowie)
dla niewtajemniczonych:
  • Bajkopisanie polega na tym, ze każdy uczestnik (przy pomocy opiekuna-mamy) kolejno dopisuje swoją część bajki i ilustruje ją
  • każdy kolejny uczestnik zna tylko połowę tekstu napisanego przez poprzednika
  • nad całością czuwa "narrator"- (czyli ja)

Wszystkim uczestnikom gorące brawa i podziękowanie za wspólną zabawę!!
ja bawiłam się świetnie..
Miłej lektury...
Bajkopisali:
w edycji II
(jesień /zima 2011/2012)

1.Tomek  (Tominowo)

2.Staś i Marynia (Asiami -pomysłowa mama)

3.Ela (Kuchnia Ela i My)

4.Nikodem (Zwariowany Świat Nikusia)

5.Rayan (RayaNowy Swiat)

6.Lucyferek (Szukając rozwiązania)

7.Alicja (blog na zaproszenie)

8.Mikołaj i Dominik (Skacząc w kałużach)

9.Emma (W pogoni za E.)

10.Franek  (maMa manufaktura)

11.Hannah  (Hannah the Minx)

12.Gniewko i Dobran (Ponad siebie)

13.Joachimek (blog na zaproszenie)

14.Oliwier  (Urwiskowo)

...z mamami :)

PS. spodziewajcie się mailowo dyplomów za uczestnictwo.


(wysłałam nowe dyplomy w pliku jpg)



11 komentarzy:

  1. Wyszło REWELACYJNIE !!!
    Już się nie możemy doczekać kolejnego Bajkopisania :D bo mam nadzieję, że takowe będzie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że nie ma większych błędów, trochę interpunkcja szwankuje,biję się w piersi, ale tyle razy czytałam, że już zgłupiałam :) oby ortografów nie było i błędów w imionach autorów!
      fajnie, że się podoba efekt końcowy, mam nadzieję, że innym też :) I mam nadzieję, że taka forma (youtube-filmik) dobrze się czyta ? można zrobić pauzę- czy przyspieszyć itd... wszelkie słowa krytyki przyjmę pokornie na tzw klatę- jako konstruktywne na przyszłość....
      Co do kolejnego bajkopisania? ja jestem otwarta na propozycje, boje się tylko, że zniechęcili się Ci, którzy musieli dłuuuugo czekać na finał i braknie chętnych.... mocno się tym razem przedłużyło, trzeba by chyba było reguły zaostrzyć i ograniczyć czas pisania jednej ekipy-ale wtedy nie byłoby to takie przyjemne i miłe (teraz każdy tworzył własnym tempem!). Czekam na wasze opinie i podsumowanie.
      Ps. Mi nie przeszkadzało, że to tyle trwa, ale ja cały czas bajkę widziałam i mam na to inny pogląd ze względu na punkt siedzenia :P

      I była to dla mnie czysta przyjemność!!!!

      Usuń
  2. Ja jestem zachwycona :)))
    Wyszło świetnie i bardzo się cieszę, że moglismy wziać w tym udział po raz kolejny :D I oczywicie z niecierpliwością czekamy na następne bajkopisanie :)

    Co do dyplomu to mi nie odpala :(

    OdpowiedzUsuń
  3. BOSKO wyszło! Gosiu bardzo dziękujemy! Było bardzo miło a czekanie na efekt końcowy wzmaga tylko zainteresowanie! my już się zapisujemy na ewentualne kolejne Bajkopisanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogromnie się cieszę, że wzięłyśmy z Elką udział w drugim już bajkopisaniu. DZIĘKUJEMY! Będzie mieć córka wyjątkową pamiątkę. (Nic nie szkodzi, że trochę to trwało - naprawdę, bo warto było czekać!)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny efekt. Ja też czekam na kolejną zabawę :)

    - nie mogę otworzyć dyplomu :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że się Wam podoba!
    Dyplomy już wysyłam ponownie, teraz w plikach jpg (wczoraj nie pomyślałam, żeby zamienić na plik jpg, było już późno, przepraszam )

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosiu, dzięki za zabawę. Od czasu pisania naszej części bajki, często słyszę od Dominika: mamo, powymyślamy bajkę?
    Dzięi, dzięki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się!! i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. O matko! Ale mam zaległości. Dopiero teraz przypomniałam sobie, że wypada podziękować. Wersja filmowa bajki- świetna. Podziwiamy teraz co dzień. Franek jest dumny ogromnie ze swojego wkładu. Dziękujemy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...