czwartek, 2 lutego 2012

Przez Tomka powiedziane...

Tomek nie może zasnąć
M: Tomku pomyśl o czymś miłym, to szybciej zaśniesz ..
Tomek próbuje, nagle wyraźnie rozradował się 
Mama nie mogła się powstrzymać i pyta
M: O czym  pomyślałeś?
T: O serze!  (i cieszy się)
M: ?? O JAKIM SERZE?
T: No o twarożku, takim białym ... z solą... (i cieszy się)
próbuje zasnąć ( z twarożkiem w myślach) wtem słychać -Mlask mlask, itp. odgłosy wydawane ustami
M: ? ? Tomek, Co robisz?
T: No jem ten twarożek!
............................

Tomek nieustannie mówi o sobie w formie żeńskiej,
ja nie widziałam, ja teraz będę oglądała.... itp.
 
potwornie mnie to irytuje
gdy zwrócę mu uwagę on odpowiada:
T: Ale ja się teraz bawię, że jestem panią !!!(zwykle z przedszkola)
a gdy pytam np.
M: A gdzie jest mój Tomek!?
odpowiada np. :
T: Poszedł! Daleko, do sklepu bo mleka zabrakło :)
M: (w akcie desperacji) Tomek! ja chcę mojego Tomka
T: OOOO cicho! Tup, Tup słychać! Jakieś kroki, to Tomek już wraca :)

.......................Co to pływanie NADOLNE? -  nurkowanie

3 komentarze:

  1. uwielbiam takie dialogi, dlatego uwazam, ze trzeba je gdzies uwieczniac...dla potomnosci ;)
    pozdrawiam
    wkropka

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapisuj jak najwięcej ... kocham cudowne teksty dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pływanie nadolne- super!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...