niedziela, 17 lutego 2013

Kruche babeczki z karmelową masą i bitą śmietaną


Upiekliśmy babeczki z kruchego ciasta (ok 10 minut 170 st) (można kupić gotowe lub gotowe ciasto kruche)

Masę karmelową z puszki zmiksowałam z częścią (ok 50 g) roztopionego masła


na wystudzone babeczki nałożyłam masę karmelową,

na patelni podprażyłam płatki migdałów, posypaliśmy (wystudzonymi) babeczki

na wierzch szprycą cukierniczą wycisnęłam wcześniej ubitą śmietanę kremówkę (30 lub 36% )z odrobiną cukru wanilinowego :) i 1 śmietanfiksem

na wierzch do dekoracji płatki migdałów

1 komentarz:

  1. Wyglądają pysznie, uwielbiam babeczki, a z masą karmelową to moje ulubione. Zapraszam do mnie, też czasami smacznie gotujemy:-) http://nawychowawczym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...