środa, 27 lutego 2013

Na zakupach

W supermarkecie przy kasie
Na koniec pani ekspedientka mówi regułkę: Dziękuję i zapraszam ponownie
Tomek pyta: Co pani powiedziała?
Pani: Zapraszam ponownie
T: (z powagą i zamyśleniem): a kiedy?
Pani: (rozbawiona): np jutro!
T :(z jeszcze większą powagą): AAA nie, jutro to nie mamy czasu!

......................................................
Tomek na zakupach (drogeria, galeria)-
Udaje, że kupuje- niby cudny pomysł, nie przeszkadza mi, jest grzeczny, coś tam mówi do siebie, podchodzi do półek wskazuje paluszkiem, (nic nie dotyka) problemy zaczynają się przy kasie gdy Tomek beztrosko oznajmia pani:
Ja wziąłem tylko to i to i zapłacę na niby!

a mama musi tłumaczyć, że to tylko wymyślona zabawa- pani niby się uśmiecha ale i tak i tak patrzy podejrzliwie

..............................................................
I jeszcze jeden tekst Tomka (poza tematem) , któremu przemywałam ranę środkiem dezynfekujacym:

 AAAA, Ty chcesz żeby dziecko się pruło na całe mieszkanie? (w sensie darło)

nie no Boże broń!!!!
cerować potem nie będę

6 komentarzy:

  1. ;) uśmiałam się! :)) Tomek to też taki kombinatorek jak mój Krzysio :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Widzę, że kochacie podróżować ;) bardzo prosze o polecanie ciekawych miejsc do odwiedzenia ;) pod Wrocławiem jest mała zagroda, gdzie można zobaczyć różne zwirzeta, ale też zrobic grilla. Niom i nie zapomnijmy o ogrodzie bajek w Miedzygorzu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziemy nadal polecac! Zwlaszcza, że sezon wkrotce się rozpoczyna ( dla nas to wiosna) A gdzie pod Wrocławiem ta zagroda? I co jeszcze polecasz w okolocy? Chętnie skorzystam z pomysłów
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Właśnie nie znam dokładnego adresu ;( kiedys na zabawach z maluchami, jakąś mama wspokniala i miałam zapisać, ale zapomnialam ;( to jest gdzieś pod wrocławiem od strony olawy. Jak odszukam to dam Wam znac. A innych miejsc niestety nie znam. Marzy mi się, zeby z moimi chłopakami zacząć się ruszać ;) taka lista miejsc do odwiedzenia w okolicach Wrocławia (tak do 100 paru km) byłaby super ;) może pozostałe Mamy coś mają do pooecenia ;))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeeestem wielka hihi nie w znaczeniu dosłownym hihi poszperalam w głowie, powiazalam fakty i wyszukalam w necie ;)
    http://miastodzieci.pl/spacery/69:sielska-zagroda-pod-wroclawiem
    A już myślałam, że nic sobie nie przypomnę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...