poniedziałek, 27 maja 2013

Czytamy

Domowa biblioteczka chłopaków jest dość duża i jeszcze nie w pełni poznana


mały Tomek (4 mce) - skupienie
Tomek "czyta" od urodzenia!

Tomka przygoda z biblioteką zaczęła się 13 października 2011 r.
i .. wciągnął się bez reszty
UWIELBIA!
słuchać , wybierać, wypożyczać


Staś (7 mcy)- pasja!


Staś czyta całym sobą!!!
delektuje się literaturą,
rozkoszuje wręcz,
a mama chętnie "karmi" go słowem czytanym :)






tu znajdziecie wykaz przeczytanych tytułów...

CZYTAMY

 niestety nie mam czasu na zapisywanie autorów :( - więc to raczej orientacyjny dla nas spis, ale wytłuszczonym drukiem zaznaczyłam tytuły, które polecamy!

Ja uwielbiam wizyty w bibliotece
To przeglądanie książek w poszukiwaniu perełek
......
Uwielbiam

11 komentarzy:

  1. cudny post! Wydrukuje sobie Wasz spis i bedziemy przeglądac :D Jakbym czytala o moich dzieciach! Tez uwielbiaja ksiazeczki a Pola biblioteke. Aktualnie Pola ma fioła na punkcie Zuzi... i skompletowalismy na wlasnosc cała serie ;) (chociaz jeszcze czekamy na 3 nowe - premiera 21 czerwca):D Nie wiedzialam ze w bibliotece jest Kajtus i Julka. Kiedys tego bardzo szukalismy! Franklina ostatnio tez podczytujemy :) Buziaki dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My tez mamy całą Zuzie i Julkę też - możemy pożyczyć :) ooo nie wiedzialam o tych nowych Zuziach,

      Usuń
  2. I ja mam takie czytelniczki w domu :)
    Książki o Basi czyta już trzecia córa (no dobra, na razie ogląda ale z takim zaangażowaniem, że aż miło patrzeć)

    OdpowiedzUsuń
  3. super pomysł z tą listą :)
    Janek też lubi bibliotekę (no, ja też :)) i dużo czytamy - chyba zrobię też taką zakładkę
    z Waszej listy lubimy Franklina, Tupcio budzi mieszane uczucia, chyba poszukamy Zuzi albo Julki, skoro tak polecacie...
    a Tomkowi może spodoba się coś Grzegorza Kasdepke - Janek lubi Niesforny alfabet, a w naszej biblotece widziałam niedawno z tej samej serii cos o podróżach...

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosia a gdzie kupilas Julke? Ja mam tylko jedna z merlina, ale tam juz nie ma...Zuzia bedzie nowa 22 czerwca (w górach, na pikniku, nocuje u Julki, spotyka nieznajomego) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę to już ze 2 lata temu będzie ale chyba w Empiku ... no i w takiej kiosko ksiegarni w Galerii Dominikanskiej we Wrocławiu zawsze były

      Usuń
  5. no to juz chyba nigdzie ni ma :( na allegro 2 znalazlam tylko. Zatem chyba od Was pozyczymy i wymienimy sie chetnie jakas nasza kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola przez internet to np. W merlinie są czy aksjomacie. I spróbuj zapytać w empiku czy mozba zamówić - lub sprawdz przez internet w empiku. Ale zapraszam do nas jak najbardziej - tylko ze smaków wyjdziemy! :) chętnie pożyczymy

      Usuń
    2. Mialo być ze smarków i chorób

      Usuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...