sobota, 4 maja 2013

Zjedz to sam- Lubimy państwa Mizielińskich!

Tomka jedna z ulubionych
autorstwa państwa Mizielińskich








w 3 słowach?
mądra, zabawna, dosłowna

mamy tez ich Mapy, ale Tomek jeszcze do nich nie zapałał miłością, ale jestem pewna że zapała i będzie zafascynowany ! (dziękujemy ciociu!)

długo też przekonywał się do Mam oko, pożyczaliśmy z biblioteki już  

Mam oko na cyfry (nie zakochał się)
mieliśmy Mam oko 3000 - była zabawa!

teraz polujemy na  Miasteczko  Mam oko

i Dawno temu w Mam oko


marzy mi się jakiś piękny regał na książki, które uwielbiamy i mamy ich coraz więcej...

od początku tego roku spisujemy tytuły książek przeczytanych Tomkowi (głównie z biblioteki) 


Spis liczy już 128 tytułów (niektóre były czytane wielokrotnie!) 

3 komentarze:

  1. Podzielam miłość! A moja córcia kocha miłością wielką 'Mapy' zwłaszcza stronę z flagami (w połączeniu z fiszkami z flagami wyszukuje takich samych i łączy w pary).

    'zjedz to sam' jest na mojej liście zakupów. Piękne te książki.

    P.S. też mi się marzy piękny duży regał na książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas niestety jeszcze ciągle "tylko" na liście do kupienia. Ale te które udało się wypożyczyć bardzo dobrze zostały przyjęte :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o książeczki obrazkowe to mój synek jest zakochany w serii "Ulica czereśniowa" czytamy już "Zima na ulicy czereśniowej" oraz "Wiosna na ulicy czereśniowej" a kupiona jest już "Lato na ulicy czeresniowej" i pewnie za jakieś 3 tygodnie mu ją dam. Tak sobie postanowiłam że każda książka będzie sie pojawiać w miare zbliżającej się pory roku:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...