poniedziałek, 20 maja 2013

Kalendarz magnetyczny

Kiedyś zrobiłam Tomkowi kalendarz tygodniowy-świetnie się sprawdzał, zwłaszcza w orientowaniu się kto-kiedy idzie do pracy (mama miała nieregularny tryb), kiedy do przedszkola itd.

nasz kalendarz tygodniowy

Teraz (2 tygodnie temu) potrzebowałam czegoś co pomoże Tomkowi utrwalić znajomość dni tygodnia, orientować sie w datach i nauczy kolejności występowania miesięcy i pór roku..

Wpisałam w gooogle -szukając inspiracji i znalazłam takie coś:
rewelacja jak dla mnie, można zakupić tu ale można zrobić samemu...
przyznaję, że nieładnie - całkiem się zainspirowałam (czytaj odgapiłam pomysł) oszczędzając 50 zł (kosztem 2-3 godzin pracy)

wyszło tak:


wycięte karteczki zalaminowałam,
pod spód podkleiłam pocięte na kawałki magnesiki reklamowe,
których jeszcze troche posiadałam,
ale muszę  zakupić folię magnesową

ułatwiłam sobie pracę- podkleiłam przed wycięciem!

Tomek chętnie go składa i rozkłada na nowo..
To kalendarze do pomocy dla Tomka,
dzięki nim pracuje samodzielnie (sprawdza się)

na pewno będziemy go udoskonalać i urozmaicać


4 komentarze:

  1. Super! bardzo mi się podoba, właśnie myślałam sobie, że trzeba zrobić jakiś ruchomy kalendarz, kolejny już w naszym przypadku ale szukałam nowego pomysłu, najlepiej z magnesami:) też sobie "podgapię" ten co TY, dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! My się męczymy z pinezkami a magnesy to dopiero frajda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja ... i Twoja cierpliwość nie zna granic !!! Gratuluję cierpliwości !!! ... i jeszcze raz cierpliwości ......

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo praktyczny kalendarz! No i najważniejsze, że ma powodzenie. U nas od ponad roku funkcjonuje kalendarz na rzepy. I też laminowany... Laminarka musi być ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...