piątek, 21 czerwca 2013

Płuca dla Justyny

Tak to już u nas w kraju bywa, że na pomoc państwa trudno liczyć. I nie dość,  że człowiek musi walczyć z chorobą - to jeszcze z systemem, czasem i o pieniądze. Zamiast całą energię skupić na walce o zdrowie i życie, na pozytywnym myśleniu, na wierze, że się uda- trzeba walczyć o pieniądze,  o astronomiczne sumy, które są potrzebne by dać szansę.
W takich sytuacjach dopada mnie żal i frustracja. Nie tak być powinno.
Dopada mnie strach- przecież każdego z nas to może spotkać.

Trzeba  jednak wierzyć,  że są ludzie, którym los innych nie jest obojętny. .
Że są ludzie,  na których można liczyć
 dzięki którym chce się żyć
i dzięki którym można będzie żyć

nie tak dawno założyłam zbiórkę na operację serduszka dla małej Julki (i wielkie dzięki anonimowym pomagaczom!!)
a dziś proszę znowu

Justyna to także mieszkanka mojego miasta
zdjęcie pochodzi z zasobów FB
i nie jestem jego autorem

miałam ją okazję poznać ...dawno temu, jako dziecko
to jedna z tych nietuzinkowych osób,  które mają w sobie to "coś",
które porywają za sobą innych, które mają  mnóstwo pozytywnej energii,
Zawsze dla innych, działaczka, harcerka, aktywistka, pedagog,

ale też przede wszystkim córka, siostra, żona, i Mama, mama małej dziewczynki -Blanki

zapadła na nieznaną chorobę - tętnicze nadciśnienie płucne

jej historię możecie przeczytać Tu

lub odwiedzając tę stronę: Płuca dla Justyny

być może słyszeliście o Justynie, mówiono o niej dziś w Wiadomościach w TVP

a tu  list napisany przez Justynę do wszystkich ludzi dobrej woli:

całe nasze miasto solidarnie podjęło walkę, 

Proszę Was zatem i Ja o pomoc dla Justyny..
czasu jest niewiele

Koszt operacji to 600 tys. zł. (tak nie pomyliłam się)
Liczy się każdy dzień i każda złotówka. Do operacji pozostało zaledwie 9 dni.

co można zrobić?


i trzymajmy wszyscy kciuki
i wierzmy, że się uda!!!

dla Justyny

Ps. jeśli ktoś ma ochotę -podlinkujcie u siebie, niech więcej osób się dowie
dziękuję

4 komentarze:

  1. Fajnie, że są jeszcze tacy ludzie, którzy bezinteresowanie pomagają !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wtedy jest nadzieja, kruszyna
      a jak jest nadzieja to jest siła i moc

      Usuń
  2. Jeszcze zapraszamy 24 czerwca o godz.19 do Oławy na Noc Świętojańską dla Justynki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałbym , żeby ten blog się rozwijał. Na pewno na ten blog będę wracał.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za twój komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...